Analytický přístup jako prostředek k porozumění hudebnímu uměleckému dílu
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14410%2F04%3A00030652" target="_blank" >RIV/00216224:14410/04:00030652 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Analytický přístup jako prostředek k porozumění hudebnímu uměleckému dílu
Popis výsledku v původním jazyce
Studie řeší z hlediska hudební výchovy problém adekvátní recepce hudebního uměleckého díla. Zkoumá vztah hermeneutiky a sémiotiky.
Název v anglickém jazyce
Analytical Approach as a means to understanding to artistic music work
Popis výsledku anglicky
The study deals in terms of music education with the problem of adequate reception of art musical works. The sutdy researches the relationship of hermeneutics and semiotics.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Ostatní
Rok uplatnění
2004
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Musica viva in schola XVIII.
ISBN
80-210-3418-1
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
4
Strana od-do
—
Název nakladatele
Masarykova univerzita
Místo vydání
Brno
Místo konání akce
výukové středisko MU na Cikháji
Datum konání akce
1. 1. 2002
Typ akce podle státní příslušnosti
WRD - Celosvětová akce
Kód UT WoS článku
—