Vliv hudebního vzdělání na preferenci hudby, na toleranci k hudbě a na schopnost identifikace hudby
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14410%2F12%3A00063132" target="_blank" >RIV/00216224:14410/12:00063132 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
<a href="http://www.ped.muni.cz/wmus/studium/sborniky/musica_viva_in_schola_xxiii.pdf" target="_blank" >http://www.ped.muni.cz/wmus/studium/sborniky/musica_viva_in_schola_xxiii.pdf</a>
DOI - Digital Object Identifier
<a href="http://dx.doi.org/10.5817/CZ.MUNI.P210-6106-2012" target="_blank" >10.5817/CZ.MUNI.P210-6106-2012</a>
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Vliv hudebního vzdělání na preferenci hudby, na toleranci k hudbě a na schopnost identifikace hudby
Popis výsledku v původním jazyce
Příspěvek shrnuje výsledky výzkumu hudební preference vysokoškolských studentů z hlediska jejich hudebního vzdělání.Zkoumán byl vliv různých stupňů vzdělání na hudební preference, na toleranci k hudbě a jejím žánrům a na schopnost identifikace hudebníchžánrů. Vliv hudebního vzdělání vysokoškolských studentů na jejich hudební preference, na toleranci k hudbě i na identifikaci hudby byl potvrzen. Celkově má tedy hudební vzdělání pozitivní vliv na přijetí hudby i na její znalost.Příspěvek se podrobněji věnuje výsledkům podle typu dosaženého hudebního vzdělání vysokoškolských studentů.
Název v anglickém jazyce
The influence of music education on music preferences, toleration of music and the ability to identify music
Popis výsledku anglicky
The contribution summarizes the results of music preferences survey of university students with respect to their music education. The survey focused on influence of these levels of education on music preferences, toleration of music and its genres, and the ability to identify music genres. The influence of music education of university students on their music preferences, on toleration of music and on ability to correctly indetify music genres heard was confirmed. In general music education has therefore positive influence on acceptance of music and its knowledge. The contribution specifies different results of students with different types of music education.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Ostatní
Rok uplatnění
2012
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Musica viva in schola XXIII.
ISBN
9788021061064
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
12
Strana od-do
37-48
Název nakladatele
Masarykova univerzita
Místo vydání
Brno
Místo konání akce
Brno
Datum konání akce
1. 1. 2012
Typ akce podle státní příslušnosti
CST - Celostátní akce
Kód UT WoS článku
—