Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Vliv hudebního vzdělání na preferenci hudby, na toleranci k hudbě a na schopnost identifikace hudby

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14410%2F12%3A00063132" target="_blank" >RIV/00216224:14410/12:00063132 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="http://www.ped.muni.cz/wmus/studium/sborniky/musica_viva_in_schola_xxiii.pdf" target="_blank" >http://www.ped.muni.cz/wmus/studium/sborniky/musica_viva_in_schola_xxiii.pdf</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

    <a href="http://dx.doi.org/10.5817/CZ.MUNI.P210-6106-2012" target="_blank" >10.5817/CZ.MUNI.P210-6106-2012</a>

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Vliv hudebního vzdělání na preferenci hudby, na toleranci k hudbě a na schopnost identifikace hudby

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Příspěvek shrnuje výsledky výzkumu hudební preference vysokoškolských studentů z hlediska jejich hudebního vzdělání.Zkoumán byl vliv různých stupňů vzdělání na hudební preference, na toleranci k hudbě a jejím žánrům a na schopnost identifikace hudebníchžánrů. Vliv hudebního vzdělání vysokoškolských studentů na jejich hudební preference, na toleranci k hudbě i na identifikaci hudby byl potvrzen. Celkově má tedy hudební vzdělání pozitivní vliv na přijetí hudby i na její znalost.Příspěvek se podrobněji věnuje výsledkům podle typu dosaženého hudebního vzdělání vysokoškolských studentů.

  • Název v anglickém jazyce

    The influence of music education on music preferences, toleration of music and the ability to identify music

  • Popis výsledku anglicky

    The contribution summarizes the results of music preferences survey of university students with respect to their music education. The survey focused on influence of these levels of education on music preferences, toleration of music and its genres, and the ability to identify music genres. The influence of music education of university students on their music preferences, on toleration of music and on ability to correctly indetify music genres heard was confirmed. In general music education has therefore positive influence on acceptance of music and its knowledge. The contribution specifies different results of students with different types of music education.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2012

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Musica viva in schola XXIII.

  • ISBN

    9788021061064

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    12

  • Strana od-do

    37-48

  • Název nakladatele

    Masarykova univerzita

  • Místo vydání

    Brno

  • Místo konání akce

    Brno

  • Datum konání akce

    1. 1. 2012

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    CST - Celostátní akce

  • Kód UT WoS článku