Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Vliv hudebního vzdělání na hudební preference vysokoškolských studentů v Německu

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14410%2F14%3A00078184" target="_blank" >RIV/00216224:14410/14:00078184 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="http://www.ped.muni.cz/wmus/studium/doktor/teoreticke_reflexe_hv_10_2/obsah.htm" target="_blank" >http://www.ped.muni.cz/wmus/studium/doktor/teoreticke_reflexe_hv_10_2/obsah.htm</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Vliv hudebního vzdělání na hudební preference vysokoškolských studentů v Německu

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Studie se zabývá problematikou vlivu hudebního vzdělání se zaměřením na stylové a žánrové preference vysokoškolských studentů v Německu a opírá se přitom o výsledky získané z výzkumných projektů realizovaných v posledních letech Katedrou hudební výchovyPedagogické fakulty Masarykovy univerzity. Sledovanými kategoriemi jsou zde hudební preference vysokoškolských studentů, tolerance k hudebním žánrům a stylům v oblasti artificiální a nonartificiální hudby a schopnost jejich identifikace.

  • Název v anglickém jazyce

    The Influence of Musical Education on the Musical Preferences of University Students in Germany

  • Popis výsledku anglicky

    The article is focused on musical education and its influence on the style and genre preferences of university students in Germany. It is based on the results obtained from the research projects of the Department of Music Education, Faculty of Education,Masaryk University, and focuses on musical preference, tolerance to musical genres and styles and the ability to identify them.

Klasifikace

  • Druh

    J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)

  • CEP obor

    AL - Umění, architektura, kulturní dědictví

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2014

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název periodika

    Teoretické reflexe hudební výchovy

  • ISSN

    1803-1331

  • e-ISSN

  • Svazek periodika

    roč. 10

  • Číslo periodika v rámci svazku

    2

  • Stát vydavatele periodika

    CZ - Česká republika

  • Počet stran výsledku

    9

  • Strana od-do

    12-20

  • Kód UT WoS článku

  • EID výsledku v databázi Scopus