Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Specifika hudebního vzdělávání a školní praxe

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14410%2F04%3A00030910" target="_blank" >RIV/00216224:14410/04:00030910 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Specifika hudebního vzdělávání a školní praxe

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Středem zájmu hudebních pedagogů je problematika aktivního muzicírování a vnímání hudby v širokých souvislostech integrativního pojetí výchovy a vzdělání ve školách. Důraz je kladen na kreativitu a rozmanitost hudebních činností (vokálních, instrumentálních, hudebně pohybových, poslechových) ve vzájemných vazbách. K efektivnímu vyučování nestačí teretické ovládání standardních pedagogických postupů, ale je nutná pestrost, zařazování netradičních postupů a projektů, modelových situací, které otevírají žákům cestu do světa hudby.

  • Název v anglickém jazyce

    The particularity of music education and school practice

  • Popis výsledku anglicky

    The centre of interest of the musical teachers are the problems of the active playing and perception of music in wider connection of the intellectual conception of education at schools. The great emphasis is laid on creativity and variety of musical activities (vokal and instrumental, musical-motoric and listening) in their mutual connection. Only the theoretical command of standard pedagogical methods is not enough for effective reaching. However, the variety, non-traditional projects and model situations, which show the children the way to the world of music, are necessary.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2004

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Oborové didaktiky v pregraduálním učitelském studiu. Sborník z konference konané 13. - 14. září 2004

  • ISBN

    80-210-3474-2

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    4

  • Strana od-do

  • Název nakladatele

    Janík T.; Mužík V.; Šimoník O.

  • Místo vydání

    MU Brno

  • Místo konání akce

    PdF MU Brno

  • Datum konání akce

    1. 1. 2004

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    EUR - Evropská akce

  • Kód UT WoS článku