Jazyková propedeutika jako alternativa rané výuky jazyka
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14410%2F04%3A00031419" target="_blank" >RIV/00216224:14410/04:00031419 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Jazyková propedeutika jako alternativa rané výuky jazyka
Popis výsledku v původním jazyce
Raná výuka jazyků se dnes (mimo jiné v kontextu vstupu ČR do EU) stává diskutovaným tématem zejména ve světle výzkumů, které její efektivitu nepotvrzují, a názorů, které napadají samotnou její teoretickou základnu. Alternativu rané výuce jazyků nabízí projekt jazykové propedeutiky, koordinovaný z PdF UK v návaznosti na evropské projeky Ja-Ling.
Název v anglickém jazyce
Language propedeutics as an alternative to early foreign language instruction
Popis výsledku anglicky
Teaching English to young children becomes one of the key topics of language teaching methodology. Some scientists claim that early language teaching is effective while other research teams strongly disagree. This dissertation project aims at contributing to the discussion.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Ostatní
Rok uplatnění
2004
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Aktuální problémy pedagogiky ve výzkumech studentů doktorských studijních programů
ISBN
80-7220-201-4
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
3
Strana od-do
—
Název nakladatele
Pedagogická fakulta Univerzity Palackého v Olomouci
Místo vydání
Olomouc
Místo konání akce
Pedagogická fakulta Univerzity Palackého
Datum konání akce
8. 12. 2004
Typ akce podle státní příslušnosti
CST - Celostátní akce
Kód UT WoS článku
—