Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Jazyková propedeutika jako alternativa rané výuky jazyka

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14410%2F04%3A00031419" target="_blank" >RIV/00216224:14410/04:00031419 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Jazyková propedeutika jako alternativa rané výuky jazyka

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Raná výuka jazyků se dnes (mimo jiné v kontextu vstupu ČR do EU) stává diskutovaným tématem zejména ve světle výzkumů, které její efektivitu nepotvrzují, a názorů, které napadají samotnou její teoretickou základnu. Alternativu rané výuce jazyků nabízí projekt jazykové propedeutiky, koordinovaný z PdF UK v návaznosti na evropské projeky Ja-Ling.

  • Název v anglickém jazyce

    Language propedeutics as an alternative to early foreign language instruction

  • Popis výsledku anglicky

    Teaching English to young children becomes one of the key topics of language teaching methodology. Some scientists claim that early language teaching is effective while other research teams strongly disagree. This dissertation project aims at contributing to the discussion.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2004

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Aktuální problémy pedagogiky ve výzkumech studentů doktorských studijních programů

  • ISBN

    80-7220-201-4

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    3

  • Strana od-do

  • Název nakladatele

    Pedagogická fakulta Univerzity Palackého v Olomouci

  • Místo vydání

    Olomouc

  • Místo konání akce

    Pedagogická fakulta Univerzity Palackého

  • Datum konání akce

    8. 12. 2004

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    CST - Celostátní akce

  • Kód UT WoS článku