Vztah teorie a praxe v pregraduální přípravě učitelů.
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14410%2F05%3A00012670" target="_blank" >RIV/00216224:14410/05:00012670 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Vztah teorie a praxe v pregraduální přípravě učitelů.
Popis výsledku v původním jazyce
Hledání optimálních proporcí mezi teorií a praxí v přípravě učitelů. Pedagogická praxe.
Název v anglickém jazyce
Relation theory and praxis in undergraduate preparation teachers.
Popis výsledku anglicky
Search optimum proportion among theory and practice in hand teachers. Pedagogical practice.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
<a href="/cs/project/GA406%2F03%2F1349" target="_blank" >GA406/03/1349: Intervence do procesu rozvíjení pedagogických dovedností studentů učitelství v průběhu jejich praxe na fakultní škole</a><br>
Návaznosti
P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)
Ostatní
Rok uplatnění
2005
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Edukace žáků se speciálními vzdělávacími potřebami. Sborník z konference.
ISBN
80-86633-38-1
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
9
Strana od-do
—
Název nakladatele
PdF MU
Místo vydání
Brno
Místo konání akce
Brno
Datum konání akce
1. 1. 2005
Typ akce podle státní příslušnosti
CST - Celostátní akce
Kód UT WoS článku
—