Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

K současným způsobům využívání videozáznamů výuky v učitelském vzdělávání

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14410%2F05%3A00012817" target="_blank" >RIV/00216224:14410/05:00012817 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    K současným způsobům využívání videozáznamů výuky v učitelském vzdělávání

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Příspěvek podává přehled o vybraných způsobech využívání videozáznamu výuky v učitelském vzdělávání. Zvláštní pozornost věnuje těm přístupům, v nichž videozáznam výuky funguje jako materiál určený ke kognitivní analýze prováděné studenty. Autoři příspěvku vycházejí z teorie zakotvené výuky (anchored instruciton) a řízeného objevování (guided discovery), na jejichž základě se pokoušejí koncipovat interaktivní e-learningové prostředí pro učitele.

  • Název v anglickém jazyce

    Ways of using video in teacher education

  • Popis výsledku anglicky

    This article provides a survey of selected approaches to using a video recording of a lesson in teacher education. Special attention is paid to those approaches in which the video recording serves as a material for students further cognitive analysis. The authors base their paper on the theory of anchored instruction and guided discovery, on the bases of which they attempt at a conception of an inter-active e-learning environment for future teachers.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

    <a href="/cs/project/GA406%2F03%2F1349" target="_blank" >GA406/03/1349: Intervence do procesu rozvíjení pedagogických dovedností studentů učitelství v průběhu jejich praxe na fakultní škole</a><br>

  • Návaznosti

    P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2005

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Pedagogická praxe a profesní rozvoj studentů

  • ISBN

    80-210-3884-5

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    8

  • Strana od-do

    122-129

  • Název nakladatele

    MU

  • Místo vydání

    Brno

  • Místo konání akce

    Brno

  • Datum konání akce

    1. 1. 2005

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    EUR - Evropská akce

  • Kód UT WoS článku