Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Spolupráce kooperujícího učitele se studentem učitelství v procesu utváření jeho profesionálních kompetencí

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14410%2F05%3A00012863" target="_blank" >RIV/00216224:14410/05:00012863 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Spolupráce kooperujícího učitele se studentem učitelství v procesu utváření jeho profesionálních kompetencí

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Příspěvek prezentuje formy spolupráce (monitorování, reflexe, intervence) kooperujícího učitele se studentem v průbhu pedagogické praxe při formování jeho profesionálních kompetencí.

  • Název v anglickém jazyce

    Facilitate the development of future teachers professional competencies by cooperative teachers

  • Popis výsledku anglicky

    The article deals with the topic of pre-gradual teacher training. Looking at contemporary approaches to teacher training in the Czech Republic and abroad and in accordance with pedagogical theory, the work tries to detect mechanisms that facilitate the development of future teachers professional competencies. The article also provides information regarding forms of cooperation with the faculty of education and also with the future teacher.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

    <a href="/cs/project/GA406%2F03%2F1349" target="_blank" >GA406/03/1349: Intervence do procesu rozvíjení pedagogických dovedností studentů učitelství v průběhu jejich praxe na fakultní škole</a><br>

  • Návaznosti

    P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2005

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Pedagogická praxe a profesní rozvoj studentů

  • ISBN

    80-210-3884-5

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    8

  • Strana od-do

    101-108

  • Název nakladatele

    Katedra pedagogiky a Centrum pedagogického výzkumu PdF MU

  • Místo vydání

    Brno

  • Místo konání akce

    PdF MU

  • Datum konání akce

    9. 12. 2005

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    EUR - Evropská akce

  • Kód UT WoS článku