Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Inovace přípravného vzdělávání učitelů odborných předmětů na Mendelově univerzitě v Brně

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F62156489%3A43670%2F11%3A00165246" target="_blank" >RIV/62156489:43670/11:00165246 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Inovace přípravného vzdělávání učitelů odborných předmětů na Mendelově univerzitě v Brně

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Vzdělávání budoucích učitelů na VŠ je neustále v zorném poli nejen samotných studentů, akademických pracovníků připravujících budoucí učitele, posuzovatelů studijních programů a expertních pracovníků ministerstva školství, ale také řady vědeckých výzkumných týmů. Snahou ICV MENDELU je na základě vlastního výzkumného šetření a analýzy obsahu stávajících bakalářských studijních programů inovovat vysokoškolskou přípravu učitelů tak, aby reagovala na měnící se požadavky na profesi učitele. Vysokoškolská příprava by měla být více orientována na získání praktických dovedností v návaznosti na teoretické znalosti. Snahou při zkvalitňování výuky je zařadit do přípravného vzdělávání takové předměty, které umožní budoucím učitelům lépe poznat výchovnou realitu žáků, řešit pedagogické problémy a získat adekvátní praktické zkušenosti.

  • Název v anglickém jazyce

    Upgrading teacher training vocational teachers at Mendel University in Brno

  • Popis výsledku anglicky

    Training future teachers at a university is constantly in the field of vision not only of themselves, students, academics preparing future teachers, curriculum evaluators and expert staff of the Ministry of Education, but also a number of scientific research teams. MENDEL trying ILL is based on its own research and the analysis on the existing undergraduate curriculum innovation in higher teacher training so that the response to changing demands on the profession of teacher. Training at universities should be more focused on acquiring practical skills in relation to theoretical knowledge. Effort in improving education is included in training for such objects, which will enable future teachers to better meet the educational reality of the students to solve educational problems and get adequate practical experience.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    O - Projekt operacniho programu

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2011

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Sborník z konference

  • ISBN

    978-80-558-0019-6

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    9

  • Strana od-do

    165-173

  • Název nakladatele

    UKF v Nitre

  • Místo vydání

    Nitra

  • Místo konání akce

    Nitra

  • Datum konání akce

    5. 10. 2010

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    EUR - Evropská akce

  • Kód UT WoS článku