Inovace přípravného vzdělávání učitelů odborných předmětů na Mendelově univerzitě v Brně
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F62156489%3A43670%2F11%3A00165246" target="_blank" >RIV/62156489:43670/11:00165246 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Inovace přípravného vzdělávání učitelů odborných předmětů na Mendelově univerzitě v Brně
Popis výsledku v původním jazyce
Vzdělávání budoucích učitelů na VŠ je neustále v zorném poli nejen samotných studentů, akademických pracovníků připravujících budoucí učitele, posuzovatelů studijních programů a expertních pracovníků ministerstva školství, ale také řady vědeckých výzkumných týmů. Snahou ICV MENDELU je na základě vlastního výzkumného šetření a analýzy obsahu stávajících bakalářských studijních programů inovovat vysokoškolskou přípravu učitelů tak, aby reagovala na měnící se požadavky na profesi učitele. Vysokoškolská příprava by měla být více orientována na získání praktických dovedností v návaznosti na teoretické znalosti. Snahou při zkvalitňování výuky je zařadit do přípravného vzdělávání takové předměty, které umožní budoucím učitelům lépe poznat výchovnou realitu žáků, řešit pedagogické problémy a získat adekvátní praktické zkušenosti.
Název v anglickém jazyce
Upgrading teacher training vocational teachers at Mendel University in Brno
Popis výsledku anglicky
Training future teachers at a university is constantly in the field of vision not only of themselves, students, academics preparing future teachers, curriculum evaluators and expert staff of the Ministry of Education, but also a number of scientific research teams. MENDEL trying ILL is based on its own research and the analysis on the existing undergraduate curriculum innovation in higher teacher training so that the response to changing demands on the profession of teacher. Training at universities should be more focused on acquiring practical skills in relation to theoretical knowledge. Effort in improving education is included in training for such objects, which will enable future teachers to better meet the educational reality of the students to solve educational problems and get adequate practical experience.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
O - Projekt operacniho programu
Ostatní
Rok uplatnění
2011
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Sborník z konference
ISBN
978-80-558-0019-6
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
9
Strana od-do
165-173
Název nakladatele
UKF v Nitre
Místo vydání
Nitra
Místo konání akce
Nitra
Datum konání akce
5. 10. 2010
Typ akce podle státní příslušnosti
EUR - Evropská akce
Kód UT WoS článku
—