Analýza obsahu studijního programu připravujícího učitele odborných předmětů na profesní dráhu.
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F62156489%3A43670%2F10%3A00160073" target="_blank" >RIV/62156489:43670/10:00160073 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Analýza obsahu studijního programu připravujícího učitele odborných předmětů na profesní dráhu.
Popis výsledku v původním jazyce
Vzdělávání budoucích učitelů na VŠ je neustále v zorném poli nejen vlastních studentů, akademických pracovníků připravujících budoucí učitele, posuzovatelů studijních programů a expertních pracovníků ministerstva školství, ale také řady vědeckých výzkumů. Snahou ICV MENDELU je na základě vlastního výzkumného šetření a analýzy obsahu stávajících bakalářských studijních programů inovovat vysokoškolskou přípravu učitelů tak, aby korespondovala s měnícími se požadavky na profesi učitele. Vysokoškolská příprava by měla být více orientována na získání praktických dovedností v návaznosti na teoretické znalosti. Snahou při zkvalitňování výuky je, zařadit do přípravného vzdělávání takové předměty, které umožní učitelům lépe poznat výchovnou realitu žáků, řešitpedagogické problémy a získat adekvátní praktické zkušenosti.
Název v anglickém jazyce
ANALYSIS OF THE BACHELOR'S DEGREE PROGRAM PREPARING TEACHERS OF VOCATIONAL SUBJECTS TO
Popis výsledku anglicky
Training future teachers at a university is constantly in the field of vision not only our own students, academics preparing future teachers, curriculum evaluators and expert staff of the Ministry of Education, but also a number of scientific research. MENDEL effort ICV is based on its own research and the content analysis of existing undergraduate degree programs to innovate higher education teacher training so as to correspond with the changing requirements of the profession of teacher. Training at universities should be more focused on acquiring practical skills in relation to theoretical knowledge. Effort in improving education is included in training for such objects, which will enable teachers to better understand the educational reality of pupils to solve educational problems and get adequate practical experience.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
O - Projekt operacniho programu
Ostatní
Rok uplatnění
2010
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
ICOLLE 2010 : Sborník příspěvků z mezinárodní konference
ISBN
978-80-7302-154-2
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
8
Strana od-do
—
Název nakladatele
KONVOJ
Místo vydání
Brno
Místo konání akce
Brno - Křtiny
Datum konání akce
1. 1. 2010
Typ akce podle státní příslušnosti
EUR - Evropská akce
Kód UT WoS článku
—