Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

VÝUKA ANGLICKÉHO JAZYKA PRO STUDENTY PRIMÁRNÍ PEDAGOGIKY - AKADEMICKÁ DISCIPLÍNA NEBO PŘÍPRAVA NA PEDAGOGICKOU PRAXI?

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F60076658%3A12410%2F18%3A43898195" target="_blank" >RIV/60076658:12410/18:43898195 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="https://www.pf.jcu.cz/research/lingua_viva/LV27_2018.pdf" target="_blank" >https://www.pf.jcu.cz/research/lingua_viva/LV27_2018.pdf</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    VÝUKA ANGLICKÉHO JAZYKA PRO STUDENTY PRIMÁRNÍ PEDAGOGIKY - AKADEMICKÁ DISCIPLÍNA NEBO PŘÍPRAVA NA PEDAGOGICKOU PRAXI?

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Příspěvek představuje sylabus studijního programu připravujícího budoucí učitele angličtiny pro 1. stupeň základních škol na Pedagogické fakultě Jihočeské univerzity a reflexi tohoto studijního programu samotnými absolventy z pohledu jejich pedagogické praxe. Text nejprve analyzuje teoretická východiska přípravy učitelů včetně cílů cizojazyčné výuky podle RVP se zaměřením na 1.st. ZŠ. Dále charakterizuje výuku angličtiny v primární škole v rámci komunikačního přístupu a stanovuje, jakými kompetencemi a dovednostmi by měl učitel angličtiny disponovat. První klíčovou částí příspěvku je představení skladby předmětů vyučovaných na PF JU v rámci přípravy učitelů angličtiny pro 1.st. ZŠ. Druhou klíčovou částí příspěvku je výzkum potřeb učitelů angličtiny 1.st. ZŠ a jejich reflexe absolvovaného studijního programu z pohledu vlastní pedagogické praxe.

  • Název v anglickém jazyce

    TEACHING ENGLISH TO STUDENTS OF PRIMARY EDUCATION – ACADEMIC DISCIPLINE OR PREPARATION FOR TEACHING PRACTICE?

  • Popis výsledku anglicky

    The paper presents a syllabus of a teacher-training course for future primary school teachers of English at the Faculty of Education, University of South Bohemia in České Budějovice and at the same time, it brings the reflection of this study programme by the graduates themselves from the point of view of their teaching practice. Firstly, the article analyzes the theoretical background of teacher training, including the objectives of foreign language teaching according to RVP (Framework Educational Programme for Primary Education). It further characterizes teaching of English in primary school within the Communicative Approach and determines what competencies and skills the English teacher should have. The first key part of the paper is the presentation of the subjects taught within the study programme for future primary school teachers of English. The second key part is the research of the needs of primary English teachers and their reflection on the study programme based on their own teaching practice.

Klasifikace

  • Druh

    J<sub>ost</sub> - Ostatní články v recenzovaných periodicích

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2018

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název periodika

    Lingua viva

  • ISSN

    1801-1489

  • e-ISSN

  • Svazek periodika

    XIV

  • Číslo periodika v rámci svazku

    27

  • Stát vydavatele periodika

    CZ - Česká republika

  • Počet stran výsledku

    11

  • Strana od-do

    20-30

  • Kód UT WoS článku

  • EID výsledku v databázi Scopus