Profesní činnosti v podmínkách pedagogické praxe v pregraduálním vzdělávání učitelů primární školy a jejich výzkumná reflexe
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61988987%3A17450%2F09%3AA1000VPP" target="_blank" >RIV/61988987:17450/09:A1000VPP - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Profesní činnosti v podmínkách pedagogické praxe v pregraduálním vzdělávání učitelů primární školy a jejich výzkumná reflexe
Popis výsledku v původním jazyce
Obsah příspěvku je zaměřen na teoretickou analýzu přístupů k učitelství ve vztahu k diskusím a ?sporu o profesi? a pojetí profesních činností, jež dále doplňuje komparativní analýza vybraných evropských modelů učitelského vzdělávání se zaměřením na praktickou složku přípravy. Další část příspěvku je věnována inovovanému modelu souvislých pedagogických praxí v oboru Učitelství 1.st.ZŠ na PdF OU a možnostem jeho výzkumné reflexe. Představeny budou cíle výzkumu a náměty pro tvorbu výzkumných technik umožňující reflektovat kvalitu profesních činností studentů učitelství.
Název v anglickém jazyce
PROFESSIONAL ACTIVITIES IN THE CONDITIONS OF PEDAGOGICAL PRACTICE ON PREGRADUAL TEACHER TRAINING OF PRIMARY SCHOOL TEACHERS AND ITS RESEARCH REFLECTION
Popis výsledku anglicky
Study is focused on teoretical analysis of paradigmas and discussion about ?profession? of teaching and conceptions of professional activites, which are completed to comparative analysis of select european models with view to practical part of teacher training. Next part is focused on model of pedagogical practice on the programme of pregradual teacher training of primary school teachers on Faculty of Education Ostrava University and possibilities of its research reflection.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Ostatní
Rok uplatnění
2009
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Za kvalitou vzdělávání učitelů primární a preprimární pedagogiky
ISBN
978-80-7220-315-4
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
376
Strana od-do
—
Název nakladatele
Votobia Olomouc
Místo vydání
Olomouc
Místo konání akce
PdF UJEP Olomouc
Datum konání akce
2. 4. 2009
Typ akce podle státní příslušnosti
EUR - Evropská akce
Kód UT WoS článku
—