Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Profesní činnosti v podmínkách pedagogické praxe v pregraduálním vzdělávání učitelů primární školy a jejich výzkumná reflexe

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61988987%3A17450%2F09%3AA1000VPP" target="_blank" >RIV/61988987:17450/09:A1000VPP - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Profesní činnosti v podmínkách pedagogické praxe v pregraduálním vzdělávání učitelů primární školy a jejich výzkumná reflexe

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Obsah příspěvku je zaměřen na teoretickou analýzu přístupů k učitelství ve vztahu k diskusím a ?sporu o profesi? a pojetí profesních činností, jež dále doplňuje komparativní analýza vybraných evropských modelů učitelského vzdělávání se zaměřením na praktickou složku přípravy. Další část příspěvku je věnována inovovanému modelu souvislých pedagogických praxí v oboru Učitelství 1.st.ZŠ na PdF OU a možnostem jeho výzkumné reflexe. Představeny budou cíle výzkumu a náměty pro tvorbu výzkumných technik umožňující reflektovat kvalitu profesních činností studentů učitelství.

  • Název v anglickém jazyce

    PROFESSIONAL ACTIVITIES IN THE CONDITIONS OF PEDAGOGICAL PRACTICE ON PREGRADUAL TEACHER TRAINING OF PRIMARY SCHOOL TEACHERS AND ITS RESEARCH REFLECTION

  • Popis výsledku anglicky

    Study is focused on teoretical analysis of paradigmas and discussion about ?profession? of teaching and conceptions of professional activites, which are completed to comparative analysis of select european models with view to practical part of teacher training. Next part is focused on model of pedagogical practice on the programme of pregradual teacher training of primary school teachers on Faculty of Education Ostrava University and possibilities of its research reflection.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2009

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Za kvalitou vzdělávání učitelů primární a preprimární pedagogiky

  • ISBN

    978-80-7220-315-4

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    376

  • Strana od-do

  • Název nakladatele

    Votobia Olomouc

  • Místo vydání

    Olomouc

  • Místo konání akce

    PdF UJEP Olomouc

  • Datum konání akce

    2. 4. 2009

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    EUR - Evropská akce

  • Kód UT WoS článku