Sociální a afektivní strategie učení a výuka němčiny u žáků se specifickými poruchami učení
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14410%2F05%3A00012864" target="_blank" >RIV/00216224:14410/05:00012864 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Sociální a afektivní strategie učení a výuka němčiny u žáků se specifickými poruchami učení
Popis výsledku v původním jazyce
Studie se zabývá otázkou sociálních a afektivních strategií ve výuce cizích jazyků u žáků se speciálními vzdělávacími potřebami. Nabízí teoretická východiska i konkrétní aktivity pro výuku němčiny.
Název v anglickém jazyce
Social and affective learning strategies and teaching of German to children with specific learning difficulties
Popis výsledku anglicky
This article is aimed at social and affective strategies in teaching foreign languages to children with specific learning difficulties and presents some teaching activities for the teaching of German as a foreign language.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
<a href="/cs/project/GA406%2F05%2F2107" target="_blank" >GA406/05/2107: Autonomie v procesu učení a vyučování cizího jazyka</a><br>
Návaznosti
P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)
Ostatní
Rok uplatnění
2005
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Bartoňová, M. (ed.) Edukace žáků se speciálními vzdělávacími potřebami
ISBN
80-86633-38-1
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
10
Strana od-do
115-124
Název nakladatele
MSD
Místo vydání
Brno
Místo konání akce
Brno, PdF MU
Datum konání akce
13. 9. 2005
Typ akce podle státní příslušnosti
EUR - Evropská akce
Kód UT WoS článku
—