Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Sociální a afektivní strategie učení a výuka němčiny u žáků se specifickými poruchami učení

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14410%2F05%3A00012864" target="_blank" >RIV/00216224:14410/05:00012864 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Sociální a afektivní strategie učení a výuka němčiny u žáků se specifickými poruchami učení

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Studie se zabývá otázkou sociálních a afektivních strategií ve výuce cizích jazyků u žáků se speciálními vzdělávacími potřebami. Nabízí teoretická východiska i konkrétní aktivity pro výuku němčiny.

  • Název v anglickém jazyce

    Social and affective learning strategies and teaching of German to children with specific learning difficulties

  • Popis výsledku anglicky

    This article is aimed at social and affective strategies in teaching foreign languages to children with specific learning difficulties and presents some teaching activities for the teaching of German as a foreign language.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

    <a href="/cs/project/GA406%2F05%2F2107" target="_blank" >GA406/05/2107: Autonomie v procesu učení a vyučování cizího jazyka</a><br>

  • Návaznosti

    P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2005

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Bartoňová, M. (ed.) Edukace žáků se speciálními vzdělávacími potřebami

  • ISBN

    80-86633-38-1

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    10

  • Strana od-do

    115-124

  • Název nakladatele

    MSD

  • Místo vydání

    Brno

  • Místo konání akce

    Brno, PdF MU

  • Datum konání akce

    13. 9. 2005

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    EUR - Evropská akce

  • Kód UT WoS článku