Didaktika přírodovědy a rámcové vzdělávací programy
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14410%2F05%3A00013088" target="_blank" >RIV/00216224:14410/05:00013088 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Didaktika přírodovědy a rámcové vzdělávací programy
Popis výsledku v původním jazyce
Příspěvek se zabývá ustavením didaktiky přírodovědy jako vědecké disciplíny.
Název v anglickém jazyce
Science Education and Framework Educational Programme
Popis výsledku anglicky
Paper deals with problem of creating of science education as a science.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
<a href="/cs/project/GA406%2F05%2F0246" target="_blank" >GA406/05/0246: Obsahová dimenze kurikula základní školy</a><br>
Návaznosti
P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)
Ostatní
Rok uplatnění
2005
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Moderní trendy v přípravě učitelů fyziky 2. Rámcové vzdělávací programy.
ISBN
80-7043-418-X
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
7
Strana od-do
160-166
Název nakladatele
Západočeská univerzita
Místo vydání
Plzeň
Místo konání akce
Srní
Datum konání akce
28. 4. 2005
Typ akce podle státní příslušnosti
CST - Celostátní akce
Kód UT WoS článku
—