Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Family Science Education and Inquiry Based Science Education

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14410%2F14%3A00076545" target="_blank" >RIV/00216224:14410/14:00076545 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="http://www.esera.org/media/esera2013/Eva_Trnova_19FEB2014.pdf" target="_blank" >http://www.esera.org/media/esera2013/Eva_Trnova_19FEB2014.pdf</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    Family Science Education and Inquiry Based Science Education

  • Popis výsledku v původním jazyce

    The study presents the results of our research: new motivational strategy - the combination of family science education and inquiry-based science education. According to our findings (we used design-based research method), family science education has got a strong motivational effect. The combination of family science education and inquiry-based science education has got a very strong motivational effect. We are presenting findings of our design-based research which confirm this statement.

  • Název v anglickém jazyce

    Family Science Education and Inquiry Based Science Education

  • Popis výsledku anglicky

    The study presents the results of our research: new motivational strategy - the combination of family science education and inquiry-based science education. According to our findings (we used design-based research method), family science education has got a strong motivational effect. The combination of family science education and inquiry-based science education has got a very strong motivational effect. We are presenting findings of our design-based research which confirm this statement.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    R - Projekt Ramcoveho programu EK

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2014

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    E-Book Proceedings of the ESERA 2013 Conference: Science Education Research For Evidence-based Teaching and Coherence in Learning. Part 3

  • ISBN

    9789963700776

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    9

  • Strana od-do

    167-175

  • Název nakladatele

    European Science Education Research Association

  • Místo vydání

    Nicosia

  • Místo konání akce

    Nicosia

  • Datum konání akce

    2. 9. 2013

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    WRD - Celosvětová akce

  • Kód UT WoS článku