Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Efektivita problémové výuky a její zařazení v přípravě budoucích učitelů

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14410%2F05%3A00031265" target="_blank" >RIV/00216224:14410/05:00031265 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Efektivita problémové výuky a její zařazení v přípravě budoucích učitelů

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Příspěvek pojednává o přípravě budoucích učitelů na problémové vyučování. v úvodu je zmíněn význam a podstata pojmu. Další část popisije přípravu studentů na problémové vyučování. Na závěr je zmíněn význam tohoto postupu při práci s nadanými dětmi.

  • Název v anglickém jazyce

    Effectiveness of teaching problem and its inclusion in the training of future teachers

  • Popis výsledku anglicky

    The article deals with problem teaching and its role in educational process. The most known research works are described, which support the effectiveness of problem traching. The paper is also focused on education of students of pedagogy. It suggests a model of their studies. Using problem methods in education of intellectually gifted children is also discussed.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2005

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Pedagogická praxe a profesní rozvoj studentů

  • ISBN

    80-210-3884-5

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    239

  • Strana od-do

  • Název nakladatele

    Masarykova universita, katedra pedagogikyPdF MU

  • Místo vydání

    Brno

  • Místo konání akce

    Pedagogická fakulta MU, Brno

  • Datum konání akce

    1. 1. 2005

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    WRD - Celosvětová akce

  • Kód UT WoS článku