Efektivita problémové výuky a její zařazení v přípravě budoucích učitelů
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14410%2F05%3A00031265" target="_blank" >RIV/00216224:14410/05:00031265 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Efektivita problémové výuky a její zařazení v přípravě budoucích učitelů
Popis výsledku v původním jazyce
Příspěvek pojednává o přípravě budoucích učitelů na problémové vyučování. v úvodu je zmíněn význam a podstata pojmu. Další část popisije přípravu studentů na problémové vyučování. Na závěr je zmíněn význam tohoto postupu při práci s nadanými dětmi.
Název v anglickém jazyce
Effectiveness of teaching problem and its inclusion in the training of future teachers
Popis výsledku anglicky
The article deals with problem teaching and its role in educational process. The most known research works are described, which support the effectiveness of problem traching. The paper is also focused on education of students of pedagogy. It suggests a model of their studies. Using problem methods in education of intellectually gifted children is also discussed.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Ostatní
Rok uplatnění
2005
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Pedagogická praxe a profesní rozvoj studentů
ISBN
80-210-3884-5
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
239
Strana od-do
—
Název nakladatele
Masarykova universita, katedra pedagogikyPdF MU
Místo vydání
Brno
Místo konání akce
Pedagogická fakulta MU, Brno
Datum konání akce
1. 1. 2005
Typ akce podle státní příslušnosti
WRD - Celosvětová akce
Kód UT WoS článku
—