Učitel matematiky a jeho role v práci s dětmi se specifickými poruchami učení
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14410%2F05%3A00031531" target="_blank" >RIV/00216224:14410/05:00031531 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Učitel matematiky a jeho role v práci s dětmi se specifickými poruchami učení
Popis výsledku v původním jazyce
Analýza příčin a problémů dyskalkulie. Reedukace dyskalkulie. Hodnocení žáků. Konkrétní ukázky projektů.
Název v anglickém jazyce
Mathematics teacher and learning disabilities
Popis výsledku anglicky
This article focuses on the education of pupils with learning dificulties, especilally dyscalculia. Mentioned is the problem of the personalita of the teacher, professionla trining of the teachers. Knowledge of trachet is based on the studiyng and theoretical base and also on the practical experience.
Klasifikace
Druh
C - Kapitola v odborné knize
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Ostatní
Rok uplatnění
2005
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název knihy nebo sborníku
Edukace žáků se speciálními vzdělávacími potřebami
ISBN
80-86633-38-1
Počet stran výsledku
13
Strana od-do
—
Počet stran knihy
267
Název nakladatele
MU Brno
Místo vydání
Brno
Kód UT WoS kapitoly
—