Equality in the classroom practice
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14410%2F05%3A00032637" target="_blank" >RIV/00216224:14410/05:00032637 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
angličtina
Název v původním jazyce
Equality in the classroom practice
Popis výsledku v původním jazyce
Diferenciace ve výuce je podmínkou pro efektivní vzdělávání všech žáků ve třídě. Přístup ke vzdělávání pro všechny je nezbytný pro budoucí rozvoj společnosti.
Název v anglickém jazyce
Equality in the classroom practice
Popis výsledku anglicky
Diferenciace ve výuce je podmínkou pro efektivní vzdělávání všech žáků ve třídě. Přístup ke vzdělávání pro všechny je nezbytný pro budoucí rozvoj společnosti.
Klasifikace
Druh
C - Kapitola v odborné knize
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Ostatní
Rok uplatnění
2005
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název knihy nebo sborníku
Intensiv-programm: Philosophieren mit Kindern mit unterschiedlichem Hintergrund
ISBN
3-8258-8939-4
Počet stran výsledku
8
Strana od-do
—
Počet stran knihy
150
Název nakladatele
Lit Verlag
Místo vydání
Wien
Kód UT WoS kapitoly
—