Poznávací motivace v přípravě přírodovědných učitelů
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14410%2F06%3A00015793" target="_blank" >RIV/00216224:14410/06:00015793 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
angličtina
Název v původním jazyce
Cognitive Motivation in Science Teacher Training
Popis výsledku v původním jazyce
Cognitive motivation of students is the base of their interest in learning science and active learning. Cognitive motivation teaching techniques are tools for students motivation in science education.
Název v anglickém jazyce
Cognitive Motivation in Science Teacher Training
Popis výsledku anglicky
Cognitive motivation of students is the base of their interest in learning science and active learning. Cognitive motivation teaching techniques are tools for students motivation in science education.
Klasifikace
Druh
C - Kapitola v odborné knize
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
<a href="/cs/project/GA406%2F03%2F1349" target="_blank" >GA406/03/1349: Intervence do procesu rozvíjení pedagogických dovedností studentů učitelství v průběhu jejich praxe na fakultní škole</a><br>
Návaznosti
P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)
Ostatní
Rok uplatnění
2006
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název knihy nebo sborníku
Science and Technology Education for a Diverse Word
ISBN
83-227-2497-7
Počet stran výsledku
8
Strana od-do
491-498
Počet stran knihy
—
Název nakladatele
M. Curie-Sklodovska university press
Místo vydání
Lublin (Poland)
Kód UT WoS kapitoly
—