Specifické možnosti samostatného přístupu k nácviku správné německé výslovnosti
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14410%2F06%3A00016357" target="_blank" >RIV/00216224:14410/06:00016357 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Specifické možnosti samostatného přístupu k nácviku správné německé výslovnosti
Popis výsledku v původním jazyce
Výuka výslovnosti cizích jazyků je spojena s řadou specifických problémů zejména v oblasti výuky správné výslovnosti. Důležitý je nejen cílený přístup učitele k této problematice, ale nezbytný je také samostatný přístup studentů k nácviku výslovnosti cizího jazyka. Velkou roli hraje kreativita studentů, zde se osvědčilo vypracování vlastního fonetického slovníku.
Název v anglickém jazyce
Specific Possibilities of Autonomous Approach to Practicing Correct Pronunciation of German
Popis výsledku anglicky
Teaching a foreign language is connected to a number of specific issues in the area of teaching correct pronunciation. The task of the teacher is to remind learners of these mistakes as well as make them approach this problem individually. Of major importance is the autonomous and creative approach of learners to the practical training of correct pronunciation.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
AI - Jazykověda
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
<a href="/cs/project/GA406%2F05%2F2107" target="_blank" >GA406/05/2107: Autonomie v procesu učení a vyučování cizího jazyka</a><br>
Návaznosti
P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)
Ostatní
Rok uplatnění
2006
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Autonomie a cizojazyčná výuka
ISBN
80-210-4164-1
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
5
Strana od-do
237-241
Název nakladatele
Masarykova univerzita, Pedagogická fakulta
Místo vydání
Brno
Místo konání akce
Pedagogická fakulta, MU
Datum konání akce
1. 1. 2006
Typ akce podle státní příslušnosti
EUR - Evropská akce
Kód UT WoS článku
—