Studentská reflexe pedagogické praxe
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14410%2F06%3A00016368" target="_blank" >RIV/00216224:14410/06:00016368 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Studentská reflexe pedagogické praxe
Popis výsledku v původním jazyce
Příspěvek se zabývá rolí ped. praxe v pregraduální přípravě učitelů AJ. Diskutuje způsoby prohloubení reflexe, včetně e-learningové opory.
Název v anglickém jazyce
Student reflection of the teaching practice
Popis výsledku anglicky
This paper discusses the role of the teaching practice in pre-service education of English teachers. The ways to develop and deepen the component of reflection in teaching practice are considered. The experience with e-learning support of teaching practice, namely asynchronous discussions within Moodle e-learning system, is brought into focus.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
<a href="/cs/project/GA406%2F03%2F1349" target="_blank" >GA406/03/1349: Intervence do procesu rozvíjení pedagogických dovedností studentů učitelství v průběhu jejich praxe na fakultní škole</a><br>
Návaznosti
P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)
Ostatní
Rok uplatnění
2006
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Otázky hodnocení studentů na souvislých pedagogických praxích
ISBN
80-86633-67-5
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
4
Strana od-do
122-125
Název nakladatele
MSD a KPd PdF MU
Místo vydání
Brno
Místo konání akce
PdF MU v Brně
Datum konání akce
29. 11. 2006
Typ akce podle státní příslušnosti
EUR - Evropská akce
Kód UT WoS článku
—