Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Interaktivní e-learningová podpora pro výuku lingvistiky

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14410%2F06%3A00017651" target="_blank" >RIV/00216224:14410/06:00017651 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    Interactive E-learning support for teaching linguistics

  • Popis výsledku v původním jazyce

    The paper presents the experience of the Department of English Language and Literature at Faculty of Education, Masaryk University in Brno in introducing interactive modules within LMS Moodle e-learning courses to support traditional contact teaching oflinguistics to students both in pre-service and in-service teacher education. The results of the study suggest that the integration of e-learning support within linguistics-oriented courses has proved to be beneficial as it improves the effectiveness andthe quality of teaching and learning and prepares students for using the World Wide Web and educational communication technologies in their future teaching careers.

  • Název v anglickém jazyce

    Interactive E-learning support for teaching linguistics

  • Popis výsledku anglicky

    The paper presents the experience of the Department of English Language and Literature at Faculty of Education, Masaryk University in Brno in introducing interactive modules within LMS Moodle e-learning courses to support traditional contact teaching oflinguistics to students both in pre-service and in-service teacher education. The results of the study suggest that the integration of e-learning support within linguistics-oriented courses has proved to be beneficial as it improves the effectiveness andthe quality of teaching and learning and prepares students for using the World Wide Web and educational communication technologies in their future teaching careers.

Klasifikace

  • Druh

    J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)

  • CEP obor

    AI - Jazykověda

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2006

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název periodika

    Acta Academica Karviniensia. Sborník vědeckých statí a článků OPF.

  • ISSN

    1212-415X

  • e-ISSN

  • Svazek periodika

    2006

  • Číslo periodika v rámci svazku

    1

  • Stát vydavatele periodika

    CZ - Česká republika

  • Počet stran výsledku

    13

  • Strana od-do

    16-28

  • Kód UT WoS článku

  • EID výsledku v databázi Scopus