Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

ORGANIZATION OF A SELECTED LIFELONG COMBINED UNIVERSITY PROGRAM

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F60460709%3A41110%2F16%3A70325" target="_blank" >RIV/60460709:41110/16:70325 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    ORGANIZATION OF A SELECTED LIFELONG COMBINED UNIVERSITY PROGRAM

  • Popis výsledku v původním jazyce

    The organization of teaching is a currently discussed issue. Due to the pressure to increase the quality of teaching in all educational institutions, the feedback from students regarding the organization of teaching and the use of educational methods and techniques in teaching is increasingly important. When deficiencies are found, it is necessary to propose the optimization of individual processes. Owing to the fact that within a combined form of study, e-learning is used to a greater extent, this article focuses on the evaluation of the use of the e-learning applications of moodle.czu.cz, in a selected lifelong learning course. Data were obtained by the questionnaire survey among a selected group of students (n = 362). The results show that 93.4% of the surveyed students consider the possibility of studying within a lifelong education program at the FEM to be beneficial, 65.5% of the respondents prefer using a combination of e-learning applications and lectures, a total of 53.0% of the respondents

  • Název v anglickém jazyce

    ORGANIZATION OF A SELECTED LIFELONG COMBINED UNIVERSITY PROGRAM

  • Popis výsledku anglicky

    The organization of teaching is a currently discussed issue. Due to the pressure to increase the quality of teaching in all educational institutions, the feedback from students regarding the organization of teaching and the use of educational methods and techniques in teaching is increasingly important. When deficiencies are found, it is necessary to propose the optimization of individual processes. Owing to the fact that within a combined form of study, e-learning is used to a greater extent, this article focuses on the evaluation of the use of the e-learning applications of moodle.czu.cz, in a selected lifelong learning course. Data were obtained by the questionnaire survey among a selected group of students (n = 362). The results show that 93.4% of the surveyed students consider the possibility of studying within a lifelong education program at the FEM to be beneficial, 65.5% of the respondents prefer using a combination of e-learning applications and lectures, a total of 53.0% of the respondents

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AE - Řízení, správa a administrativa

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2016

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    13th International conference on Efficiency and Responsibility in Education

  • ISBN

    978-80-213-2646-0

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    8

  • Strana od-do

    602-609

  • Název nakladatele

    PEF, ČZU v Praze

  • Místo vydání

    Czech University of Life Sciences, FEM

  • Místo konání akce

    Praha

  • Datum konání akce

    1. 6. 2016

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    WRD - Celosvětová akce

  • Kód UT WoS článku