Používání čtenářských strategií jako faktor optimalizace rozvoje čtejnářské gramotnosti
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14410%2F06%3A00031738" target="_blank" >RIV/00216224:14410/06:00031738 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Používání čtenářských strategií jako faktor optimalizace rozvoje čtejnářské gramotnosti
Popis výsledku v původním jazyce
V příspěvku seznamujeme čtenáře s teoretickými východisky chystaného projektu zkoumání čtenářských strategií žáků pátých tříd základní školy.
Název v anglickém jazyce
Usage of Reading Strategies as the factor of optimalizing the development of reading literacy
Popis výsledku anglicky
This paper provides the reader with the theoretical background for the research project aimed at reading strategies of pupils in the fifth grade of the primary school.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Ostatní
Rok uplatnění
2006
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Škola - Edukácia - Príprava učiteľa III
ISBN
80-8083-234-X
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
5
Strana od-do
—
Název nakladatele
PdF Banska Bystrica
Místo vydání
Banská Bystrica
Místo konání akce
Univerzita Mateja Bela v Banskej Bystrici
Datum konání akce
5. 5. 2005
Typ akce podle státní příslušnosti
EUR - Evropská akce
Kód UT WoS článku
—