Autonomní cizojazyčná třída a učebnice podporující autonomii.
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14410%2F07%3A00020417" target="_blank" >RIV/00216224:14410/07:00020417 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Autonomní cizojazyčná třída a učebnice podporující autonomii.
Popis výsledku v původním jazyce
Článek stručně vymezuje pojem autonomní učení, charaktetizuje autonomní cizojazyčnou třídu a blíže se zabývá stanovením kritérií pro analýzu modernich cizojazyčných učebnic z hlediska jejich podpory autonomie žáka.
Název v anglickém jazyce
Autonomous Foreign Language Class and Textbooks Supporting Autonomy.
Popis výsledku anglicky
The paper gives a brief outline of the concept of autonomous learning, it describes an autonomous foreign language class and then, focuses on the criteria for analysing modern foreign language textbooks form the viewpoint of the degree in which they support learner autonomy.
Klasifikace
Druh
C - Kapitola v odborné knize
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
<a href="/cs/project/GA406%2F05%2F2107" target="_blank" >GA406/05/2107: Autonomie v procesu učení a vyučování cizího jazyka</a><br>
Návaznosti
P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)
Ostatní
Rok uplatnění
2007
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název knihy nebo sborníku
Německý jazyk a literatura ve výzkumu a výuce.
ISBN
978-80-210-4324-4
Počet stran výsledku
13
Strana od-do
—
Počet stran knihy
237
Název nakladatele
Masarykova univerzita
Místo vydání
Brno
Kód UT WoS kapitoly
—