The teaching of foreign languages and ICT
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F62690094%3A18450%2F12%3A50000109" target="_blank" >RIV/62690094:18450/12:50000109 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
<a href="http://www.sciencedirect.com/science/article/pii/S2212017312000187" target="_blank" >http://www.sciencedirect.com/science/article/pii/S2212017312000187</a>
DOI - Digital Object Identifier
<a href="http://dx.doi.org/10.1016/j.protcy.2012.02.017" target="_blank" >10.1016/j.protcy.2012.02.017</a>
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
angličtina
Název v původním jazyce
The teaching of foreign languages and ICT
Popis výsledku v původním jazyce
The aim of the paper is to list the benefits of blended learning for the teaching of foreign languages and to emphasise the importance of autonomous learning in this process.
Název v anglickém jazyce
The teaching of foreign languages and ICT
Popis výsledku anglicky
The aim of the paper is to list the benefits of blended learning for the teaching of foreign languages and to emphasise the importance of autonomous learning in this process.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
V - Vyzkumna aktivita podporovana z jinych verejnych zdroju
Ostatní
Rok uplatnění
2012
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Procedia technology
ISBN
—
ISSN
2212-0173
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
5
Strana od-do
89-93
Název nakladatele
Elsevier
Místo vydání
Amsterdam
Místo konání akce
Istanbul
Datum konání akce
2. 10. 2011
Typ akce podle státní příslušnosti
WRD - Celosvětová akce
Kód UT WoS článku
000318909900015