Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Blended Learning in Smart Learning Environments

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F62690094%3A18450%2F19%3A50015991" target="_blank" >RIV/62690094:18450/19:50015991 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="https://link.springer.com/chapter/10.1007/978-3-030-30244-3_6" target="_blank" >https://link.springer.com/chapter/10.1007/978-3-030-30244-3_6</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

    <a href="http://dx.doi.org/10.1007/978-3-030-30244-3_6" target="_blank" >10.1007/978-3-030-30244-3_6</a>

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    Blended Learning in Smart Learning Environments

  • Popis výsledku v původním jazyce

    It is already commonly accepted, that blended learning seems to be one of the modern and promising approaches to teaching and learning. Blended learning aims to integrate traditional learning with innovative means, such as e-learning, analytics, game-based learning, and open educational resources, in order to create a new learning environment aiming to enhance learning effectiveness, and enrich learning experience. In the meantime, as one important and applicable output of the smart environments research, the concept of smart learning environments has evolved with a number of successful applications. The aim of this paper is to argue, that blended learning concept can be viewed as a promising perspective for affective learning strategies inclusion into recently more and more popular smart learning environments.

  • Název v anglickém jazyce

    Blended Learning in Smart Learning Environments

  • Popis výsledku anglicky

    It is already commonly accepted, that blended learning seems to be one of the modern and promising approaches to teaching and learning. Blended learning aims to integrate traditional learning with innovative means, such as e-learning, analytics, game-based learning, and open educational resources, in order to create a new learning environment aiming to enhance learning effectiveness, and enrich learning experience. In the meantime, as one important and applicable output of the smart environments research, the concept of smart learning environments has evolved with a number of successful applications. The aim of this paper is to argue, that blended learning concept can be viewed as a promising perspective for affective learning strategies inclusion into recently more and more popular smart learning environments.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    10201 - Computer sciences, information science, bioinformathics (hardware development to be 2.2, social aspect to be 5.8)

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2019

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Progress in Artificial Intelligence. EPIA 2019.

  • ISBN

    978-3-030-30243-6

  • ISSN

    0302-9743

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    6

  • Strana od-do

    62-67

  • Název nakladatele

    Springer

  • Místo vydání

    Cham

  • Místo konání akce

    Vila Real

  • Datum konání akce

    3. 9. 2019

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    WRD - Celosvětová akce

  • Kód UT WoS článku