Strategie učení angličtině jako cizímu jazyku u žáků prvního stupně základní školy
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14410%2F09%3A00042880" target="_blank" >RIV/00216224:14410/09:00042880 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Strategie učení angličtině jako cizímu jazyku u žáků prvního stupně základní školy
Popis výsledku v původním jazyce
Strategie učení jsou významnou měrou přispívají ke zvyšování efektivity učení a jako součást individuálního stylu učení rozhodující měrou ovlivňují jeho kvalitu. Vhodné strategie učení jsou důležité pro celoživotní učení se a jako dovednost učit se představují prioritu vzdělávání v kontextu evropské integrace.
Název v anglickém jazyce
Learning Strategies in English as a Foreign Language employed by Primary School Pupils
Popis výsledku anglicky
Learning strategies significantly contribute to effective learning and as part of individual learning style greatly influece its quality. Appropriately chosen learning strategies are inportant for life long learning and as a learning skill represent a priority in the process of integration.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Ostatní
Rok uplatnění
2009
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Bulletin Centra pedagogického výzkumu
ISBN
978-80-210-5060-0
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
4
Strana od-do
—
Název nakladatele
PdF MU
Místo vydání
Brno
Místo konání akce
Brno
Datum konání akce
1. 1. 2009
Typ akce podle státní příslušnosti
CST - Celostátní akce
Kód UT WoS článku
—