Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Strategie učení angličtině jako cizímu jazyku u žáků prvního stupně základní školy

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14410%2F09%3A00042880" target="_blank" >RIV/00216224:14410/09:00042880 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Strategie učení angličtině jako cizímu jazyku u žáků prvního stupně základní školy

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Strategie učení jsou významnou měrou přispívají ke zvyšování efektivity učení a jako součást individuálního stylu učení rozhodující měrou ovlivňují jeho kvalitu. Vhodné strategie učení jsou důležité pro celoživotní učení se a jako dovednost učit se představují prioritu vzdělávání v kontextu evropské integrace.

  • Název v anglickém jazyce

    Learning Strategies in English as a Foreign Language employed by Primary School Pupils

  • Popis výsledku anglicky

    Learning strategies significantly contribute to effective learning and as part of individual learning style greatly influece its quality. Appropriately chosen learning strategies are inportant for life long learning and as a learning skill represent a priority in the process of integration.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2009

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Bulletin Centra pedagogického výzkumu

  • ISBN

    978-80-210-5060-0

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    4

  • Strana od-do

  • Název nakladatele

    PdF MU

  • Místo vydání

    Brno

  • Místo konání akce

    Brno

  • Datum konání akce

    1. 1. 2009

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    CST - Celostátní akce

  • Kód UT WoS článku