Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Autonomie žáka a učení se cizímu jazyku na stanovištích.

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14410%2F07%3A00020669" target="_blank" >RIV/00216224:14410/07:00020669 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Autonomie žáka a učení se cizímu jazyku na stanovištích.

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Článek je věnován jedné z forem tzv. otevřeného vyučování ve výuce cizích jazyků, kterým je učení na stanovištích. Tato forma umožňuje žákům práci ve vlastním tempu, reflektuje jejich individuální učební styly a strategie a rozvíjí tak schopnost autonomního učení.

  • Název v anglickém jazyce

    Autonomy of the Pupil and Foreign Language Learning at the Learning Stations.

  • Popis výsledku anglicky

    The article deals with learning stations, being one of the forms of the open education. This classroom form enables the learners to work at their own pace, it considers their individual learning styles and strategies, and thus, it evolves their skills inlearning autonomy.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

    <a href="/cs/project/GA406%2F05%2F2107" target="_blank" >GA406/05/2107: Autonomie v procesu učení a vyučování cizího jazyka</a><br>

  • Návaznosti

    P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2007

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    E-learning - využitie internetových projektov pri príprave učitel´ov cudzieho jazyka.

  • ISBN

    978-80-8068-656-7

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    10

  • Strana od-do

    94-103

  • Název nakladatele

    Filozofická fakulta Prešovskej univerzity

  • Místo vydání

    Prešov

  • Místo konání akce

    2007

  • Datum konání akce

    1. 1. 2007

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    EUR - Evropská akce

  • Kód UT WoS článku