Autonomie žáka a učení se cizímu jazyku na stanovištích.
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14410%2F07%3A00020669" target="_blank" >RIV/00216224:14410/07:00020669 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Autonomie žáka a učení se cizímu jazyku na stanovištích.
Popis výsledku v původním jazyce
Článek je věnován jedné z forem tzv. otevřeného vyučování ve výuce cizích jazyků, kterým je učení na stanovištích. Tato forma umožňuje žákům práci ve vlastním tempu, reflektuje jejich individuální učební styly a strategie a rozvíjí tak schopnost autonomního učení.
Název v anglickém jazyce
Autonomy of the Pupil and Foreign Language Learning at the Learning Stations.
Popis výsledku anglicky
The article deals with learning stations, being one of the forms of the open education. This classroom form enables the learners to work at their own pace, it considers their individual learning styles and strategies, and thus, it evolves their skills inlearning autonomy.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
<a href="/cs/project/GA406%2F05%2F2107" target="_blank" >GA406/05/2107: Autonomie v procesu učení a vyučování cizího jazyka</a><br>
Návaznosti
P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)
Ostatní
Rok uplatnění
2007
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
E-learning - využitie internetových projektov pri príprave učitel´ov cudzieho jazyka.
ISBN
978-80-8068-656-7
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
10
Strana od-do
94-103
Název nakladatele
Filozofická fakulta Prešovskej univerzity
Místo vydání
Prešov
Místo konání akce
2007
Datum konání akce
1. 1. 2007
Typ akce podle státní příslušnosti
EUR - Evropská akce
Kód UT WoS článku
—