Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Faktor věku a jeho role ve výuce a učení se cizímu jazyku

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14410%2F07%3A00022053" target="_blank" >RIV/00216224:14410/07:00022053 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    The Age Factor and its Role in the Process of Foreign Language Learning and Teaching

  • Popis výsledku v původním jazyce

    This paper presents the results of the EVYL (English to Very Young Learners) Project. The project was carried out in 2004 to 2006 and its aim was to examine the influence of introducing English at early and very early ages on the performance in English language of prospective students of the Faculty of Education, Masaryk University, Brno, Czech Republic.

  • Název v anglickém jazyce

    The Age Factor and its Role in the Process of Foreign Language Learning and Teaching

  • Popis výsledku anglicky

    This paper presents the results of the EVYL (English to Very Young Learners) Project. The project was carried out in 2004 to 2006 and its aim was to examine the influence of introducing English at early and very early ages on the performance in English language of prospective students of the Faculty of Education, Masaryk University, Brno, Czech Republic.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

    <a href="/cs/project/LC06046" target="_blank" >LC06046: Centrum základního výzkumu školního vzdělávání</a><br>

  • Návaznosti

    P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2007

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Complexity and Coherence. Approaches to Linguistic Research and Language Teaching

  • ISBN

    978-3-86727-215-5

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    9

  • Strana od-do

    97-105

  • Název nakladatele

    Cuvillier Verlag

  • Místo vydání

    Gottingen

  • Místo konání akce

    Freiberg, Německo

  • Datum konání akce

    1. 1. 2007

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    WRD - Celosvětová akce

  • Kód UT WoS článku