Specifické poruchy učení a výuka cizím jazykům v mezinárodním kontextu
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14410%2F07%3A00022559" target="_blank" >RIV/00216224:14410/07:00022559 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Specifické poruchy učení a výuka cizím jazykům v mezinárodním kontextu
Popis výsledku v původním jazyce
Ve stati je proveden nástin problematiky vyučování cizím jazykům v české škole v rámci mezinárodního kontextu u žáků se specifickými poruchami učení. Jsou uvedeny termíny užívané v jednotlivých jazycích, tj. angličtině, němčině, francouzštině a ruštině,pro souborné označení specifické poruchy učení (dále SPU) i pro jednotlivé poruchy, pozornost je věnována základním profesním a odborným organizacím a institucím, jež se zabývají problematikou SPU v České republice, anglicky mluvících zemích, německy mluvícím regionu, na francouzsky mluvících územích, v Ruské federaci a zemích bývalého Sovětského svazu.
Název v anglickém jazyce
Specific learning disabilities and foreign language teaching in an international context
Popis výsledku anglicky
Specific learning difficulties and teaching foreign language in international context are described in this paper. There are described terms used in different languages. Focus is on specific institutions dealing with these difficulties in the Czech Republic and English, German, French and Russian speaking countries.
Klasifikace
Druh
C - Kapitola v odborné knize
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)
Ostatní
Rok uplatnění
2007
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název knihy nebo sborníku
BARTOŇOVÁ, Miroslava (ed.) Specifické poruchy učení v kontextu vzdělávacích oblastí RVP ZV / Specific Learning Difficulties in Context of Educational Fields of RVP ZV.
ISBN
978-80-7315-162-1
Počet stran výsledku
14
Strana od-do
—
Počet stran knihy
290
Název nakladatele
Paido
Místo vydání
Brno
Kód UT WoS kapitoly
—