Problematika výuky němčiny u žáků se specifickými poruchami učení pohledem učitele. Výsledky výzkumu.
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14410%2F07%3A00056525" target="_blank" >RIV/00216224:14410/07:00056525 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Problematika výuky němčiny u žáků se specifickými poruchami učení pohledem učitele. Výsledky výzkumu.
Popis výsledku v původním jazyce
Kapitola prezentuje výsledky výzkumu, jehož cílem je zjištění vybraných základních údajů týkajících se současného stavu ve výuce němčiny u žáků se specifickými poruchami učení.
Název v anglickém jazyce
Teaching German in Classes with Pupils with Specific Learning Difficulties from Teacher´s point of view. Research results.
Popis výsledku anglicky
Specific conditions must be set to fulfil needs of pupils with specific learning difficulties. Research about teaching German language as a foreign language with pupils with specific learning difficultiesis described here.
Klasifikace
Druh
C - Kapitola v odborné knize
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)
Ostatní
Rok uplatnění
2007
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název knihy nebo sborníku
Bartoňová, M.: Specifické poruchy učení v kontextu vzdělávacích oblastí RVP ZV / Specific learning difficulties in context of educational spheres of Framework education programme for primary education.
ISBN
978-80-7315-162-1
Počet stran výsledku
20
Strana od-do
147-166
Počet stran knihy
283
Název nakladatele
Paido
Místo vydání
Brno
Kód UT WoS kapitoly
—