Foneticko-fonologická jazyková rovina u žáků se specifickými poruchami učení ? parciální výsledky šetření
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14410%2F13%3A00072007" target="_blank" >RIV/00216224:14410/13:00072007 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Foneticko-fonologická jazyková rovina u žáků se specifickými poruchami učení ? parciální výsledky šetření
Popis výsledku v původním jazyce
Jednou z problematických oblastí, která ovlivňuje školní výkon žáků se specifickými poruchami učení je oblast řeči. Kapitola popisuje specifiku narušené komunikační schopnosti, vymezuje pohled na jednotlivé jazykové roviny a jejich narušení u žáků se specifickými poruchami učení s akcentem na rovinu foneticko-fonologickou. Parciální část výzkumného šetření je zaměřena na testování úrovně foneticko-fonologické jazykové roviny u žáků se specifickou poruchou učení ve 2., 3., 4. třídách základních škol ve městě Brně. Jsou zde prezentovány výsledky kvantitativního výzkumného šetření.
Název v anglickém jazyce
Phonetic and Phonological Language Level in Pupils with Specific Learning Difficulties ?Partial Research Results
Popis výsledku anglicky
Communication is one of the problematic areas that affect school performance in pupils with specific learning difficulties. The chapter deals with communication disorders, defines particular language levels and their disruption in pupils with specific learning difficulties with focus on the phonetic and phonological language level. A part of the research project is focused on the assessment of the phonetic and phonological language level in pupils with specific learning difficulties in the 2nd, 3rd and4th classes of primary schools in Brno. The results of quantitative research are presented.
Klasifikace
Druh
C - Kapitola v odborné knize
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Ostatní
Rok uplatnění
2013
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název knihy nebo sborníku
Intervence v inkluzivní edukaci dětí, žáků a studentů se zdravotním postižením a jejich pracovní uplatnění
ISBN
9788021065154
Počet stran výsledku
11
Strana od-do
130-140
Počet stran knihy
364
Název nakladatele
Masarykova univerzita
Místo vydání
Brno
Kód UT WoS kapitoly
—