Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Narušení foneticko-fonologické jazykové roviny u žáků se specifickými poruchami učení

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14410%2F12%3A00063089" target="_blank" >RIV/00216224:14410/12:00063089 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Narušení foneticko-fonologické jazykové roviny u žáků se specifickými poruchami učení

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Kapitola se zabývá problematikou narušené komunikační schopnosti u žáků se specifickými poruchami učení. Důraz je kladen zejména na jazykovou rovinu foneticko-fonologickou, která je podrobena analýze u žáků 3. a 4. tříd základní školy. Jsou zde prezentovány výsledky kvantitativního výzkumného šetření, zaměřeného na nedostatky ve foneticko-fonologické jazykové rovině u výběrové skupiny žáků s diagnostikovanými specifickými poruchami učení Jedná se o dílčí výzkumné šetření.

  • Název v anglickém jazyce

    Disruption of Phonetic and Phonological Language level of Pupils with Specific Learning Disabilities

  • Popis výsledku anglicky

    The chapter deals with problems of pupils with specific learning disabilities and their problems with speech. The emphasis is placed on phonetic and phonologic language level. Phonetic and phonologic language level is analyzed in pupils from 3. and 4. classes of basic school. The results of quantitave research are presented in this chapter

Klasifikace

  • Druh

    C - Kapitola v odborné knize

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2012

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název knihy nebo sborníku

    Opatřilová, D., Vítková, M. et al. Faktory úspěchu ve vztahu k inkluzivnímu vzdělávání u žáků se speciálními vzdělávacími potřebami I. Factors of success in context with inclusive education of pupils with special educational needs I.

  • ISBN

    9788021059955

  • Počet stran výsledku

    11

  • Strana od-do

    79-89

  • Počet stran knihy

    298

  • Název nakladatele

    Masarykova univerzita

  • Místo vydání

    Brno

  • Kód UT WoS kapitoly