Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Rozvoj fonetické a fonologické kompetence ve výuce ruštině u žáků s narušenou komunikační schopností

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14410%2F09%3A00038283" target="_blank" >RIV/00216224:14410/09:00038283 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Rozvoj fonetické a fonologické kompetence ve výuce ruštině u žáků s narušenou komunikační schopností

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Stať prezentuje výsledky výzkumu Vyučování ruštině u žáků s narušenou komunikační schopností na 2. stupni základní školy. V příspěvku je stručně osvětlena problematika narušené komunikační schopnosti v souvislosti s osvojováním cizího jazyka. Zvýšená pozornost ve výzkumné části je věnována výslovnostním obtížím při výuce ruštině, jež jsou způsobeny deficity ve fonetické a fonologické rovině jazyka, a osvojování specifik hláskového systému ruštiny.

  • Název v anglickém jazyce

    Development of Phonetic and Phonological Competence in Russian Language Teaching to Pupils with Impaired Communication Ability

  • Popis výsledku anglicky

    The article presents research results on teaching Russian to pupils with communication competency disturbance at school. The paper gives a brief outline of the issue with relation to foreign language acquisition. In the following, it focuses on pronunciation problems in learning Russian that are influenced by deficiencies at phonetic and phonological level of language and in teaching the peculiarities of Russian pronunciation and sounds.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2009

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    XXVII International Colloquium on the Management of Educational Process : proceedings of abstracts and electronic versions of reviewed contributions on CD-ROM [CD-ROM] file:///D:/6clanky/3grenarova.pdf.

  • ISBN

    978-80-7231-650-2

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    10

  • Strana od-do

  • Název nakladatele

    University of Defence Faculty of Economics and Management

  • Místo vydání

    Brno

  • Místo konání akce

    Brno

  • Datum konání akce

    1. 1. 2009

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    EUR - Evropská akce

  • Kód UT WoS článku