Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Fonetický test jako východisko pro rozvoj fonetické gramotnosti studentů učitelství ruského jazyka v pregraduálním vzdělávání

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216208%3A11410%2F15%3A10296377" target="_blank" >RIV/00216208:11410/15:10296377 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Fonetický test jako východisko pro rozvoj fonetické gramotnosti studentů učitelství ruského jazyka v pregraduálním vzdělávání

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Příspěvek je věnován problematice utváření fonetické gramotnosti budoucích učitelů ruského jazyka v průběhu pregraduální přípravy, a to zejména s ohledem na roli výslovnosti v pedagogické praxi absolventa. V příspěvku se zaměříme na vyhodnocení realizovaného testu fonetických dovedností jako nástroje diferencujícího modelu výuky výslovnosti.

  • Název v anglickém jazyce

    Phonetic test as a basis for the development of phonetic literacy of future Russian language teachers in undergraduate education

  • Popis výsledku anglicky

    The paper discusses the formation of phonetic literacy of future Russian language teachers (students to become teachers) during their undergraduate training, especially with respect to the role of pronunciation in the graduate's teaching practice. In this paper we will focus on evaluation of the realized phonetic skill test as a tool of the differenriating model of pronunciation teaching.

Klasifikace

  • Druh

    J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2015

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název periodika

    Cizí jazyky

  • ISSN

    1210-0811

  • e-ISSN

  • Svazek periodika

    58

  • Číslo periodika v rámci svazku

    5

  • Stát vydavatele periodika

    CZ - Česká republika

  • Počet stran výsledku

    8

  • Strana od-do

    3-10

  • Kód UT WoS článku

  • EID výsledku v databázi Scopus