Formy a fáze ve výuce zeměpisu: metodologický postup a vybrané výsledky CPV videostudie zeměpisu
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14410%2F07%3A00022929" target="_blank" >RIV/00216224:14410/07:00022929 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Formy a fáze ve výuce zeměpisu: metodologický postup a vybrané výsledky CPV videostudie zeměpisu
Popis výsledku v původním jazyce
V příspěvku představujeme metodologický postup a vybrané výsledky CPV videostudie zeměpisu. Předmětem analýz byly videozáznamy 50 vyučovacích hodin zeměpisu k tématu přírodní podmínky České republiky. Prezentujeme výsledky vztahující se k organizačním formám a fázím výuky a jejich časovému zastoupení. V návaznosti na to seznamujeme s výsledky vztahové analýzy, jež ukázala, které organizační formy se uplatňují v jednotlivých fázích výuky.
Název v anglickém jazyce
Forms and Phases in Geography Instruciton in the Czech Republic: design and selected results of CPV Videostudy of Geography
Popis výsledku anglicky
The paper introduces the methodology and selected results of the CPV Video Study of Geography. Video recordings of 50 Geography lessons were analysed, the topic of which was the natural environment in the Czech Republic. The presented results concentrateon modes of classroom management and phases of the lesson, and their duration. Relationships between these modes and phases were also analysed, the results show which modes of classroom management are used in respective lesson phases.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
<a href="/cs/project/LC06046" target="_blank" >LC06046: Centrum základního výzkumu školního vzdělávání</a><br>
Návaznosti
P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)
Ostatní
Rok uplatnění
2007
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Příspěvky k tvorbě a výzkumu kurikula
ISBN
978-80-7315-153-9
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
15
Strana od-do
141-155
Název nakladatele
Paido
Místo vydání
Brno
Místo konání akce
PdF MU
Datum konání akce
1. 1. 2007
Typ akce podle státní příslušnosti
EUR - Evropská akce
Kód UT WoS článku
—