Problematika výuky francouzštiny u žáků se specifickými poruchami učení pohledem učitele
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14410%2F07%3A00023243" target="_blank" >RIV/00216224:14410/07:00023243 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Problematika výuky francouzštiny u žáků se specifickými poruchami učení pohledem učitele
Popis výsledku v původním jazyce
V kapitole jsou prezentovány výsledky empirického výzkumu provedeného u učitelů francouzského jazyka na základních školách a nižších ročnících víceletých gymnázií v Jihomoravském kraji. Jeho cílem bylo zjistit stav ve výuce francouzského jazyka u žáků sespecifickými poruchami učení, počet žáků s těmito poruchami, kompetence učitelů a jejich vzdělání v oblasti lingvodidaktiky a speciální pedagogiky.
Název v anglickém jazyce
Teaching French in classes with pupils with specific learning difficulties from teachers point of view
Popis výsledku anglicky
Research about teaching French at primary schools in South Moravian region is described here. The goal was to analyze teachers opinion on integration of pupils with specific learning difficulties into French lessons, number of pupils with specific learning difficulties, teachers knowledge about this topic and situation in these classes.
Klasifikace
Druh
C - Kapitola v odborné knize
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)
Ostatní
Rok uplatnění
2007
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název knihy nebo sborníku
BARTOŇOVÁ, M. (ed.). Specifické poruchy učení v kontextu vzdělávacích oblastí RVP ZV.
ISBN
978-80-7315-162-1
Počet stran výsledku
12
Strana od-do
—
Počet stran knihy
290
Název nakladatele
Paido
Místo vydání
Brno
Kód UT WoS kapitoly
—