Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Problematika výuky francouzštiny u žáků se specifickými poruchami učení pohledem učitele

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14410%2F07%3A00023243" target="_blank" >RIV/00216224:14410/07:00023243 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Problematika výuky francouzštiny u žáků se specifickými poruchami učení pohledem učitele

  • Popis výsledku v původním jazyce

    V kapitole jsou prezentovány výsledky empirického výzkumu provedeného u učitelů francouzského jazyka na základních školách a nižších ročnících víceletých gymnázií v Jihomoravském kraji. Jeho cílem bylo zjistit stav ve výuce francouzského jazyka u žáků sespecifickými poruchami učení, počet žáků s těmito poruchami, kompetence učitelů a jejich vzdělání v oblasti lingvodidaktiky a speciální pedagogiky.

  • Název v anglickém jazyce

    Teaching French in classes with pupils with specific learning difficulties from teachers point of view

  • Popis výsledku anglicky

    Research about teaching French at primary schools in South Moravian region is described here. The goal was to analyze teachers opinion on integration of pupils with specific learning difficulties into French lessons, number of pupils with specific learning difficulties, teachers knowledge about this topic and situation in these classes.

Klasifikace

  • Druh

    C - Kapitola v odborné knize

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2007

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název knihy nebo sborníku

    BARTOŇOVÁ, M. (ed.). Specifické poruchy učení v kontextu vzdělávacích oblastí RVP ZV.

  • ISBN

    978-80-7315-162-1

  • Počet stran výsledku

    12

  • Strana od-do

  • Počet stran knihy

    290

  • Název nakladatele

    Paido

  • Místo vydání

    Brno

  • Kód UT WoS kapitoly