Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Evaluation in French language teaching to pupils with SLD

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14410%2F11%3A00054366" target="_blank" >RIV/00216224:14410/11:00054366 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    francouzština

  • Název v původním jazyce

    Évaluation des enfants avec des TSA en classe de français

  • Popis výsledku v původním jazyce

    La cinquieme année de nos recherches concernant l?enseignement aux enfants avec des troubles spécifiques de l?apprentissage (TSA) a été consacrée a la problématique de l?évaluation. Dans le document commun réalisé par l?équipe de langues étrangeres, nousavons donné un aperçu de différentes méthodes d?évaluation en langues étrangeres, présenté des résultats partiels de la recherche menée aupres des enseignants de langues étrangeres et décrit une entrevue avec des enseignants sélectionnés. Ce chapitre esquisse des tendances dans l?évaluation des éleves de français et présente des résultats de l?enquete réalisée dans des écoles de la région de Brno.

  • Název v anglickém jazyce

    Evaluation in French language teaching to pupils with SLD

  • Popis výsledku anglicky

    In the fifth year of the project, we focused on the evaluation to pupils with specific learning difficulties. In our common paper, we have focused on different methods of evaluation in foreign languages and presented the partial results of our research project and an interview with the selected teachers. This chapter gives an overview of evaluation to pupils with specific learning disabilities in French language learning and presents the results of a survey carried out among teachers of French in the South Moravian Region.

Klasifikace

  • Druh

    C - Kapitola v odborné knize

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)<br>S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2011

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název knihy nebo sborníku

    Grenarová, R., Vítková, M. (eds.) Hodnocení ve výuce cizích jazyků u žáků s SPU. Evaluation in Foreign Language Teaching to Learners with SLD

  • ISBN

    978-80-210-5664-0

  • Počet stran výsledku

    19

  • Strana od-do

    137-155

  • Počet stran knihy

    158

  • Název nakladatele

    Masarykova univerzita

  • Místo vydání

    Brno

  • Kód UT WoS kapitoly