Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Moderní přístupy k hodnocení v cizojazyčné výuce se zřetelem k žákům s SPU

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14410%2F11%3A00055184" target="_blank" >RIV/00216224:14410/11:00055184 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Moderní přístupy k hodnocení v cizojazyčné výuce se zřetelem k žákům s SPU

  • Popis výsledku v původním jazyce

    I v cizojazyčné výuce se uplatňují moderní přístupy k hodnocení, které se zaměřují nejen na žákův výkon, ale i na evaluaci procesu učení, přičemž je zde významným způsobem zdůrazňována potřeba individualizovaného a diferencovaného uchopení dané problematiky společně s rozvojem schopnosti žákova sebehodnocení. Kapitola podává souhrnný přehled o aktuálních přístupech k hodnocení ve výuce cizích jazyků a představuje výsledky výzkumného šetření, které zjišťovalo reálnou situaci v oblasti hodnocení zaměřeného na výkon i proces učení se cizím jazykům u žáků se specifickými poruchami učení (SPU) na základní škole.

  • Název v anglickém jazyce

    Modern Approaches to Evaluation in Foreign Language Teaching to Pupils With SLD

  • Popis výsledku anglicky

    Modern approaches to evaluation in foreign language teaching do not only focus on the evaluation of the pupil?s performance but also on the evaluation of the process of learning. Individualized and differentiated approach is emphasized together with thedevelopment of the pupil?s self-evaluation capacities. The aims of the chapter are to provide an overview of current trends in the evaluation in foreign language teaching and learning and to present partial results of a research project into the situation in the evaluation focusing on both the results and the process of foreign language teaching to pupils with specific learning difficulties at basic schools

Klasifikace

  • Druh

    C - Kapitola v odborné knize

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2011

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název knihy nebo sborníku

    Bartoňová, M., Vítková, M. et al. Vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami V. Education of Pupils with Special Education Needs V

  • ISBN

    978-80-7315-220-8

  • Počet stran výsledku

    14

  • Strana od-do

    205-218

  • Počet stran knihy

    299

  • Název nakladatele

    Masarykova univerzita

  • Místo vydání

    Brno

  • Kód UT WoS kapitoly