Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Modern Approaches to Assessment of Pupils with Specific Learning Difficulties in Foreign Language Teaching

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14410%2F11%3A00054396" target="_blank" >RIV/00216224:14410/11:00054396 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    Modern Approaches to Assessment of Pupils with Specific Learning Difficulties in Foreign Language Teaching

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Modern approaches to assessment and evaluation in foreign language teaching emphasize the support of learning. The aim of the chapter is to provide an insight into the issues of the assessment of pupils with specific learning difficulties (SLD) in foreign language instruction. Partial results of a research study focusing the perspective of practicing teacher will be presented. Two research methods, namely questionnaire survey and focus group will be compared.

  • Název v anglickém jazyce

    Modern Approaches to Assessment of Pupils with Specific Learning Difficulties in Foreign Language Teaching

  • Popis výsledku anglicky

    Modern approaches to assessment and evaluation in foreign language teaching emphasize the support of learning. The aim of the chapter is to provide an insight into the issues of the assessment of pupils with specific learning difficulties (SLD) in foreign language instruction. Partial results of a research study focusing the perspective of practicing teacher will be presented. Two research methods, namely questionnaire survey and focus group will be compared.

Klasifikace

  • Druh

    C - Kapitola v odborné knize

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2011

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název knihy nebo sborníku

    Grenarová, R., Vítková, M. eds. Hodnocení ve výuce cizích jazyků u žáků s SPU. Evaluation in Foreign Language Teaching to Learners with SLD.

  • ISBN

    978-80-210-5664-0

  • Počet stran výsledku

    14

  • Strana od-do

    68-83

  • Počet stran knihy

    158

  • Název nakladatele

    Masarykova univerzita

  • Místo vydání

    Brno

  • Kód UT WoS kapitoly