Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Reflexe motivovanosti studentů při osvojování cizích jazyků

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F44555601%3A13510%2F16%3A43887788" target="_blank" >RIV/44555601:13510/16:43887788 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Reflexe motivovanosti studentů při osvojování cizích jazyků

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Nefilologická výuka cizích jazyků na vysokých školách by měla směřovat k rozvoji komunikační kompetence studentů. Pro dosažení tohoto cíle je však nezbytné také vědět, jak studenti sami hodnotí své znalosti a zkušenosti, jaké mají preference ve výuce cizích jazyků, jaké mají motivy, čeho se obávají, jak vnímají úspěch či případný neúspěch při osvojování cizích jazyků. Příspěvek se zabývá analýzou výsledků životopisné projektivní metody a komparuje je s výsledky ze zahraničních studií.

  • Název v anglickém jazyce

    A Reflection on Students'Motivation in Foreign Language Learning

  • Popis výsledku anglicky

    Teaching foreign languages to students of non-philological fields of study at universities should be aimed at developing students'communicative competence. In order to achieve this objective it is necessary to know, how students assess their own knowledge and experience and what students prefer in foreign language teaching. In addition, it is also necessary to know students'apprehensions and motives for learning foreign languages and how students perceive success and potential failure in the process of foreign language learning. The contribution presents the main findings produced by the autobiography method research analysis and compares them with the findings from other foreign researches.

Klasifikace

  • Druh

    J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2016

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název periodika

    CASALC Review

  • ISSN

    1804-9435

  • e-ISSN

  • Svazek periodika

    5

  • Číslo periodika v rámci svazku

    3

  • Stát vydavatele periodika

    CZ - Česká republika

  • Počet stran výsledku

    14

  • Strana od-do

    35-48

  • Kód UT WoS článku

  • EID výsledku v databázi Scopus