Reflexe motivovanosti studentů při osvojování cizích jazyků
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F44555601%3A13510%2F16%3A43887788" target="_blank" >RIV/44555601:13510/16:43887788 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Reflexe motivovanosti studentů při osvojování cizích jazyků
Popis výsledku v původním jazyce
Nefilologická výuka cizích jazyků na vysokých školách by měla směřovat k rozvoji komunikační kompetence studentů. Pro dosažení tohoto cíle je však nezbytné také vědět, jak studenti sami hodnotí své znalosti a zkušenosti, jaké mají preference ve výuce cizích jazyků, jaké mají motivy, čeho se obávají, jak vnímají úspěch či případný neúspěch při osvojování cizích jazyků. Příspěvek se zabývá analýzou výsledků životopisné projektivní metody a komparuje je s výsledky ze zahraničních studií.
Název v anglickém jazyce
A Reflection on Students'Motivation in Foreign Language Learning
Popis výsledku anglicky
Teaching foreign languages to students of non-philological fields of study at universities should be aimed at developing students'communicative competence. In order to achieve this objective it is necessary to know, how students assess their own knowledge and experience and what students prefer in foreign language teaching. In addition, it is also necessary to know students'apprehensions and motives for learning foreign languages and how students perceive success and potential failure in the process of foreign language learning. The contribution presents the main findings produced by the autobiography method research analysis and compares them with the findings from other foreign researches.
Klasifikace
Druh
J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Ostatní
Rok uplatnění
2016
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název periodika
CASALC Review
ISSN
1804-9435
e-ISSN
—
Svazek periodika
5
Číslo periodika v rámci svazku
3
Stát vydavatele periodika
CZ - Česká republika
Počet stran výsledku
14
Strana od-do
35-48
Kód UT WoS článku
—
EID výsledku v databázi Scopus
—