Strategie učení ve výuce němčiny - výsledky empirického výzkumu.
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14410%2F06%3A00016171" target="_blank" >RIV/00216224:14410/06:00016171 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
slovinština
Název v původním jazyce
Stratégie učenia sa nemeckého jazyka - výsledky empirického výskumu.
Popis výsledku v původním jazyce
Príspevok sa zabývá definovaním stratégií učenia vo výučbe cudzích jazykov a predstavuje výsledky empirického výskumu, ktorý skúmal vyyuživanie stratégií učenia sa u vysokoškolských študentov nemeckého jazyka na univerzite v Prešove.
Název v anglickém jazyce
Learning Strategies in the Teaching of German - Results of the Research.
Popis výsledku anglicky
The paper presents learning strategies in the foreign language learning and results of the research that monitored learning strategies of the university students of german as a foreign language (University Presov).
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
<a href="/cs/project/GA406%2F05%2F2107" target="_blank" >GA406/05/2107: Autonomie v procesu učení a vyučování cizího jazyka</a><br>
Návaznosti
P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)
Ostatní
Rok uplatnění
2006
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Autonomie a cizojazyčná výuka. Autonomie v teorii, edukační praxi a lingvodidaktickém výzkumu.
ISBN
80-210-4164-1
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
364
Strana od-do
71-83
Název nakladatele
Masarykova univerzita
Místo vydání
Brno
Místo konání akce
Brno, PdF MU
Datum konání akce
1. 1. 2006
Typ akce podle státní příslušnosti
EUR - Evropská akce
Kód UT WoS článku
—