Hodnocení žáků se specifickými poruchami učení ve výuce ruského jazyka
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14410%2F13%3A00072173" target="_blank" >RIV/00216224:14410/13:00072173 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Hodnocení žáků se specifickými poruchami učení ve výuce ruského jazyka
Popis výsledku v původním jazyce
Kapitola zkoumá problematiku hodnocení žáků se specifickými poruchami učení ve výuce ruského jazyka. Naším cílem je představit dílčí výsledky výzkumného šetření, které zjišťovalo reálnou situaci v oblasti hodnocení zaměřeného na výkon i proces učení se ruskému jazyku u žáků se specifickými poruchami učení na základní škole. Výzkum byl realizován v roce 2012/2013 v rámci řešení výzkumného záměru MSM0021622443 Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání.
Název v anglickém jazyce
Assessment to Pupils with Specific Learning Disabilities in Russian Language Teaching
Popis výsledku anglicky
The chapter explores the issue of assessment of the pupils with specific learning disabilities in teaching of Russian language. The aims of the chapter are to present partial results of a research project into the situation in the evaluation focusing onboth the results and the process of Russian language teaching to pupils with specific learning difficulties at basic school. The research was conducted in 2012/2013 as a part of the research project MSM0021622443 Special Needs of Pupils in the Context ofthe Framework Educational Programme for Basic Education.
Klasifikace
Druh
C - Kapitola v odborné knize
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Ostatní
Rok uplatnění
2013
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název knihy nebo sborníku
Facilitátory a bariéry v inkluzivním vzdělávání
ISBN
9788021066748
Počet stran výsledku
6
Strana od-do
75-80
Počet stran knihy
294
Název nakladatele
Masarykova univerzita
Místo vydání
Brno
Kód UT WoS kapitoly
—