Mimořádně nadaní žáci v ruskojazyčných soutěžích a v ruskojazyčné výuce - výsledky výzkumu na úrovni základního školství v Jihomoravském kraji
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14410%2F11%3A00055755" target="_blank" >RIV/00216224:14410/11:00055755 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Mimořádně nadaní žáci v ruskojazyčných soutěžích a v ruskojazyčné výuce - výsledky výzkumu na úrovni základního školství v Jihomoravském kraji
Popis výsledku v původním jazyce
V této kapitole se věnujeme péči o rozvoj mimořádně talentovaných žáků v oblasti výuky ruského jazyka. Po stručné charakteristice ruskojazyčných soutěží se stať zabývá vybranými aspekty problematiky nadaných a mimořádně pokročilých žáků ve výuce ruskémujazyku na 2. stupni základních škol a v nižších ročnících víceletých gymnázií v Jihomoravském kraji. Zkoumá případnou souvislost účasti žáků v soutěžích na jejich zájmu a dosahovaných studijních výsledcích v ruském jazyce pohledem učitele. V kapitole referujeme o experimentálním šetření, jež bylo uskutečněno v rámci výzkumného záměru Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání MSM 0021622443.
Název v anglickém jazyce
Highly Gifted Learners in Competitions of Russian Language and in Russian teaching - Results of Research on Primary School System of the South Moravian Region
Popis výsledku anglicky
This chapter presents various kinds of work focusing competitions of Russian language of highly gifted learners of Russian language teaching. After a brief description of competitions of Russian language the study deals with selected aspects of Russian language teaching and learning to highly gifted and very advanced learners at senior primary grades and in the lower grades of multiannual grammar schools in the region of South Moravia. It explores the possible relationship of students and pupils participation at such competitions for their interest and teaching Russian and results from teachers point of wiew. The chapter informs on experimental research that took place within the research project Special Needs of Pupils in the Context of the FrameworkEducation Programme for Basic Education MSM 0021622443.
Klasifikace
Druh
C - Kapitola v odborné knize
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)
Ostatní
Rok uplatnění
2011
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název knihy nebo sborníku
Bartoňová, M., Vítková, M. et al. Vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami V. Education of Pupils with Special Education Needs V
ISBN
978-80-210-5709-8
Počet stran výsledku
15
Strana od-do
233-247
Počet stran knihy
300
Název nakladatele
Masarykova univerzita
Místo vydání
Brno
Kód UT WoS kapitoly
—