Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Nadaní a mimořádně pokročilí žáci v cizojazyčném vyučování

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14410%2F10%3A00045875" target="_blank" >RIV/00216224:14410/10:00045875 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Nadaní a mimořádně pokročilí žáci v cizojazyčném vyučování

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Kapitola se zabývá vybranými aspekty problematiky nadaných a mimořádně pokročilých žáků ve výuce cizích jazyků. V první části jsou představeny výsledky teoretického výzkumu, jehož cílem bylo zjistit, jak je otázka nadání a jazykového nadání traktována veFrancii, Kanadě, Německu, Rakousku, Rusku, Švýcarsku, Velké Británii a USA. V druhé části jsou uvedeny dílčí výsledky výzkumného šetření, které zjišťuje, jak vnímají práci s nadanými a mimořádně pokročilými žáky učitelé cizích jazyků v Jihomoravském kraji.

  • Název v anglickém jazyce

    Gifted and advanced learners in foreign language teaching

  • Popis výsledku anglicky

    The chapter deals with selected aspects of foreign language teaching and learning to gifted and very advanced pupils. The first part brings the results of theoretical research aimed at the ways the gifted learners are educated in France, Canada, Germany,Austria, Switzerland, Great Britain and the USA. In the second part the authors discuss the results of their research survey focusing on Czech teachers and the ways they identify and accommodate the gifted and advanced pupils in their foreign language classes.

Klasifikace

  • Druh

    C - Kapitola v odborné knize

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2010

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název knihy nebo sborníku

    Šimoník, O. (ed.). Vzdělávání nadaných žáků.

  • ISBN

    978-80-210-5349-6

  • Počet stran výsledku

    16

  • Strana od-do

  • Počet stran knihy

    207

  • Název nakladatele

    Masarykova univerzita

  • Místo vydání

    Brno

  • Kód UT WoS kapitoly