Mimořádná pokročilost v jazyce a jazykové nadání v pedagogickém výzkumu.
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14410%2F10%3A00051602" target="_blank" >RIV/00216224:14410/10:00051602 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Mimořádná pokročilost v jazyce a jazykové nadání v pedagogickém výzkumu.
Popis výsledku v původním jazyce
Tato kapitola představuje vybrané přístupy k problematice jazykového nadání z hlediska neurolingvistiky, pedagogiky a didaktiky cizích jazyků. Poté jsou zde prezentovány výsledky výzkumného šetření, v němž bylo zkoumána připravenost učitelů cizích jazykana práci s jazykově nadanými a mimořádně pokročilými žáky.
Název v anglickém jazyce
High level language proficiency and language talent in pedagogical research.
Popis výsledku anglicky
This chapter presents some approaches to the issue of language talent in light of neurolinguistic, pedagogy and methodology of foreign language teaching. Then there are presented results of an investigation which examined the readiness of foreign language teachers to work with linguistically gifted and exceptionally advanced pupils.
Klasifikace
Druh
C - Kapitola v odborné knize
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)
Ostatní
Rok uplatnění
2010
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název knihy nebo sborníku
Šimoník, O. (ed.): Vzdělávání nadaných žáků.
ISBN
978-80-210-5349-6
Počet stran výsledku
11
Strana od-do
46-56
Počet stran knihy
207
Název nakladatele
Masarykova univerzita
Místo vydání
Brno
Kód UT WoS kapitoly
—