Der Fremdsprachenunterricht in der tertiären Sphäre
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F75081431%3A_____%2F09%3A00000147" target="_blank" >RIV/75081431:_____/09:00000147 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Der Fremdsprachenunterricht in der tertiären Sphäre
Popis výsledku v původním jazyce
Der Fragebogen hat interessante Aufschlüsse über den Fremdsprachenunterricht in der tertiären Sphäre gezeigt. Es ist sehr interessant, dass die meisten Studenten die Gruppenarbeiten im Unterricht akzeptieren und die Effektivität und Effizienz für einzelne Sprachfertigkeiten bestätigen. Es war sehr überraschend festzustellen, dass die deutsche Sprache in der Region Südböhmen noch immer zu den zwei gefragtesten Fremdsprachen gehört.
Název v anglickém jazyce
Foreign language teaching in the tertiary sector
Popis výsledku anglicky
In the article I deal with cooperation and completing, the various language skills in foreign language teaching in the tertiary sector. The aim is to present the views of students on foreign language teaching. The presentation follows the questionnaire,which was presented to students.
Klasifikace
Druh
J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)
CEP obor
AI - Jazykověda
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
V - Vyzkumna aktivita podporovana z jinych verejnych zdroju
Ostatní
Rok uplatnění
2009
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název periodika
Littera Scripta
ISSN
1802-503X
e-ISSN
—
Svazek periodika
r. 2
Číslo periodika v rámci svazku
č. 2
Stát vydavatele periodika
CZ - Česká republika
Počet stran výsledku
13
Strana od-do
—
Kód UT WoS článku
—
EID výsledku v databázi Scopus
—