Strategie ve vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami a specifické poruchy učení
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14410%2F07%3A00032100" target="_blank" >RIV/00216224:14410/07:00032100 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Strategie ve vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami a specifické poruchy učení
Popis výsledku v původním jazyce
Kniha se zabývá problematikou vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami. Obsahuje kapitoly týkající se integrace a inkluze, speciálníhoškolství a charakterizuje kurikulární dokumenty. Dále řešíoblast vzdělávání žáků se sociálním znevýhodněním, žáků se specifickými poruchami učení a žáků s mentálním postižením a souběžným postižením více vadami.
Název v anglickém jazyce
Strategies in education of pupils with special education needs and specific learning disorders
Popis výsledku anglicky
The book deals with the education of pupils with special educational needs. It contains chapters on the integration and inclusion, and is characterized speciálníhoškolství curricular documents. Furthermore řešíoblast education to socially disadvantaged pupils, pupils with specific learning disabilities and students with mental disabilities and multiple disabilities parallel defects.
Klasifikace
Druh
B - Odborná kniha
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)
Ostatní
Rok uplatnění
2007
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
ISBN
978-80-7315-140-9
Počet stran knihy
159
Název nakladatele
Paido Brno
Místo vydání
Brno
Kód UT WoS knihy
—