Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Pregraduální příprava učitelů anglického jazyka na roli tvůrců kurikula

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14410%2F07%3A00033303" target="_blank" >RIV/00216224:14410/07:00033303 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Pregraduální příprava učitelů anglického jazyka na roli tvůrců kurikula

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Příspěvek se zabývá změnami v projektování cizojazyčné výuky v českých školách v souvislosti se s probíhající kurikulární reformou, která počítá i s integrovanými přístupy. Zaměřuje se na problematiku pregraduální přípravy učitelů anglického jazyka na roli tvůrců kurikula. V rámci této přípravy byl inovován studijní program učitelství anglického jazyka na Pedagogické fakultě Masarykovy univerzity v Brně. Byla zdůrazněna kompetence k projektování.

  • Název v anglickém jazyce

    Training English language teachers for their role of curriculum designers

  • Popis výsledku anglicky

    The paper deals with the changes in the foreign language curriculum design in Czech schools in the context of the curricular reform, which also involves integrated approaches. It focuses on the preparation of future English language teachers for their new role of curriculum designers. The teacher training programme at the Faculty of Education in Brno has been modified to allow more emphasis on designing competences. Student projects described in the paper were part of the modified programme and addressthe following issues: teacher beliefs, aims and objectives as set by current educational documents, needs analysis, content specification, materials specification, modes of delivery, class management, assessment plan, dealing with learners with special needs, course evaluation.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    V - Vyzkumna aktivita podporovana z jinych verejnych zdroju

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2007

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Pokrivčáková, Silvia., Filo, Josef: Cudzie jazyky v škole 4 integrované prístupy k vyučovaniu cudzích jazykov

  • ISBN

    978-80-8094-225-0

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    4

  • Strana od-do

  • Název nakladatele

    KCJ PF UHK

  • Místo vydání

    Nitra

  • Místo konání akce

    Nitra

  • Datum konání akce

    1. 1. 2007

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    EUR - Evropská akce

  • Kód UT WoS článku