Pregraduální příprava učitelů anglického jazyka na roli tvůrců kurikula
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14410%2F07%3A00033303" target="_blank" >RIV/00216224:14410/07:00033303 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Pregraduální příprava učitelů anglického jazyka na roli tvůrců kurikula
Popis výsledku v původním jazyce
Příspěvek se zabývá změnami v projektování cizojazyčné výuky v českých školách v souvislosti se s probíhající kurikulární reformou, která počítá i s integrovanými přístupy. Zaměřuje se na problematiku pregraduální přípravy učitelů anglického jazyka na roli tvůrců kurikula. V rámci této přípravy byl inovován studijní program učitelství anglického jazyka na Pedagogické fakultě Masarykovy univerzity v Brně. Byla zdůrazněna kompetence k projektování.
Název v anglickém jazyce
Training English language teachers for their role of curriculum designers
Popis výsledku anglicky
The paper deals with the changes in the foreign language curriculum design in Czech schools in the context of the curricular reform, which also involves integrated approaches. It focuses on the preparation of future English language teachers for their new role of curriculum designers. The teacher training programme at the Faculty of Education in Brno has been modified to allow more emphasis on designing competences. Student projects described in the paper were part of the modified programme and addressthe following issues: teacher beliefs, aims and objectives as set by current educational documents, needs analysis, content specification, materials specification, modes of delivery, class management, assessment plan, dealing with learners with special needs, course evaluation.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
V - Vyzkumna aktivita podporovana z jinych verejnych zdroju
Ostatní
Rok uplatnění
2007
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Pokrivčáková, Silvia., Filo, Josef: Cudzie jazyky v škole 4 integrované prístupy k vyučovaniu cudzích jazykov
ISBN
978-80-8094-225-0
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
4
Strana od-do
—
Název nakladatele
KCJ PF UHK
Místo vydání
Nitra
Místo konání akce
Nitra
Datum konání akce
1. 1. 2007
Typ akce podle státní příslušnosti
EUR - Evropská akce
Kód UT WoS článku
—